پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1399 ساعت 03:03:: شناسه خبر: 76605

بازدید فرماندار کهگیلویه و مدیر عامل شرکت گاز استان از روند گاز رسانی به ۲ بخش چاروسا و دیشموک

مردم خواهان برخورداری سریع تر از نعمت گاز شدند و فرماندار کهگیلویه از عزم خود برای پیگیری و به سرانجام رساندن پروژه گاز رسانی خبر داد و خادم نیز از تلاش شبانه روزی مجموعه شرکت گاز گفت.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه به همراه مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از روند گاز رسانی به دو بخش چاروسا و دیشموک بازدید کردند.

به گزارش صدای جنوب این دو مدیر در بعضی از روستاهای این دو بخش با مردم ملاقات حضوری داشتند و از نزدیک پای درد دل ها و مطالبات مردم نشستند.
مردم خواهان برخورداری سریع تر از نعمت گاز شدند و فرماندار کهگیلویه از عزم خود برای پیگیری و به سرانجام رساندن این پروژه خبر داد و خادم نیز از تلاش شبانه روزی مجموعه شرکت گاز گفت.

فرماندار کهگیلویه گفت: فاز ۴ گازرسانی به روستاهای قلعه رئیسی و دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان با اجرای ۱۸۰ هزار متر شبکه فلزی و پلی اتیلن ( ۱۵۴۴۰۸ متر پلی اتیلن / ۲۶۲۰۲متر فلزی) برای گاز رسانی به تعداد ۳۷ روستا آغاز شده است.

علیرضا اتابک:ضمن تشکر از مردم در خصوص همکاری با شرکت گاز و عوامل اجرایی این پروژه از مدیرعامل شرکت گاز خواست که با توجه به تامین اعتبار لازم این پروژه انتظار می رود زودتر از برنامه زمانبندی و تا قبل از شروع فصل سرما در این روستاها این پروژه تکمیل شود تا با بهره برداری از آن بخش بزرگی از مشکلات مردم در این بخش حل شود.
فرماندار کهگیلویه گفت: گاز رسانی به این روستاها از مطالبات مردم است و هر جا که پای مردم در میان باشد مسوولان باید توان خود را دو چندان کنند.
رحمان خادم مدیرعامل گاز کهگیلویه و بویراحمد با تایید صحبت های فرماندار در خصوص تامین اعتبار لازم این پروژه گفت: به مردم قول می دهم که تمام تلاش مجموعه گاز این است که تا دهه مبارک فجر امسال تمامی این روستاها از نعمت گاز خانگی برخوردار باشند.

وی گفت: هماهنگی بعمل آمده در خط انتقال این پروژه برای عدم کاهش افت فشار گاز انجام گرفته و مشاور طرح بخشی از طراحی انتقال گاز در این مسیر را با لوله فلزی انجام داده و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به سرجمع این فاز اضافه شده است که این اقدام علاوه بر تضمین فشار گاز خانگی در آینده برای مصارف صنعتی نیز در این حوزه ها مشکلی وجود نخواد داشت.

در این بازدید، معاون عمرانی فرماندار و بخشدار دیشموک نیزحضور داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت