پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1395 ساعت 08:08:: شناسه خبر: 7723

مسئول بسیج دانش آموزی:

۳۲۰ برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در کهگیلویه وبویراحمد اجرا می شود

ارجمند:برنامه های هفته بسیج با محوریت دانش آموزان و مدارس در نقاط مختلف استان اجرا خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۲۰عنوان برنامه متنوع مذهبی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در طول هفته بسیج دانش آموزی سال جاری (هفتم تا ۱۳ آبان) در این استان اجرا می شود.

به گزارش صدای جنوب سرهنگ سید عبداللطیف ارجمند روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: برنامه های این هفته با محوریت دانش آموزان و مدارس در نقاط مختلف استان اجرا خواهند شد.
وی گفت: مهمترین برنامه های این هفته شامل دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، تشکیل حلقه های صالحین دانش آموزی در روز ۱۲ آبان در مدارس با موضوع استکبارستیزی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در مدارس، عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری نشست های بصیرت افزایی برای دانش آموزان و رقابتهای مقاله نویسی، شعر، داستان و دل نوشته با موضوع یوم الله ۱۳ آبان است.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از رسالت های مهم سازمان بسیج دانش آموزی استان اعزام دانش آموزان مقطع تحصیلی متوسطه دوم به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور است.
سرهنگ ارجمند عنوان کرد: مهمترین اهداف برگزاری کاروان راهیان نور دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد شامل آمادگی رزمی و تقویت روحیه حماسی در دانش آموزان و آشنایی هر چه بیشتر آنان با فلسفه جهاد در راه خدا و رشادت های رزمندگان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی ابراز داشت: سهمیه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور تا اسفند سال جاری ۹ هزار و ۱۷۳ نفر است که تاکنون ۲ هزار و ۵۸۶ پسر و ۹۸۴ دختر از استان اعزام شده اند./ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت