پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1395 ساعت 10:08:: شناسه خبر: 7755

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی تاکید کرد:

تسهیلات بانکی در اختیار کسانی گذاشته شود تا با کار و تولید به دنبال رونق اشتغال و تولید باشند/عدم تبعیض در بخشودگی‌ها عاملی مهم برای جلوگیری از فرار مالیاتی

ایت الله ملک حسینی: رعایت وحدت رویه در برخورد قانونی با بنگاه‌های اقتصادی و اصناف اصلی مهم است که باید امور مالیاتی در هر زمان به آن توجه داشته باشد.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در دیدار مسؤولان امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان راهبردهای اقتصاد مقاومتی و نقش مالیات در تحقق این نوع از اقتصاد اظهار کرد: یکی از راهبردهای اصلی برای تحقق این نوع اقتصاد تکیه بر درآمدهای مالیاتی است.

به گزارش صدای جنوب  آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی بیان کرد: چنین راهبرد اقتصادی با شفاف‌سازی مالی انجام می‌شود که زیربنا در نظام مالیاتی است.

ملک‌حسینی از اعتماد دو سویه میان مسؤولان مالیاتی و مردم به عنوان اصلی مهم یاد کرد و گفت: رعایت وحدت رویه در برخورد قانونی با بنگاه‌های اقتصادی و اصناف اصلی مهم است که باید امور مالیاتی در هر زمان به آن توجه داشته باشد.

وی عدم تبعیض در بخشودگی مالیاتی را سرمایه‌ای مهم برای امور مالیاتی دانست و گفت: این موضوع باعث می‌شود که مردم در مواجهه با امور مالیاتی به صورت صادقانه خود اظهاری داشته باشند.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مسؤولان امور مالیاتی بیان کرد: فرار مالیاتی کاری ناپسند و بر خلاف مصالح کشور و اقتصاد است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان اینکه لازم است در برخورد با مفاسد اقتصادی از دانه درشت‌ها کار را آغاز کرد، افزود: همچنین باید تسهیلات بانکی در اختیار کسانی گذاشته شود تا با کار و تولید در استان به دنبال رونق اشتغال و تولید باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت