پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1399 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 77806

١۴خرداد ماه ۹۹/جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در چهاردهمین روز از خرداد ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

صدای جنوب:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در چهاردهمین روز از خرداد ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از ۱۰۴ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، ۱۳ مورد مثبت گزارش شده است.

وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به ۷۶۶ بیمار رسید که مبتلایان جدید دو بیمار مرد در شهرستان گچساران، سه بیمار مرد و سه بیمار زن در شهرستان بویراحمد و سه بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه می باشد.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: شش بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و هفت بیمار با مورد مثبت در تماس نبوده اند.

وی در ادامه ابراز داشت: متاسفانه با بی اهمیت شمردن بیماری در استان و سهل انگاری در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در پیشگیری از کویید ۱۹، شاهد افزایش شمار مبتلایان در استان هستیم و با ادامه این روند بی شک اتفاقات ناخوشایندی در پیش خواهیم داشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: رکن اصلی و اساسی کنترل بیمار کووید ۱۹ در تمام جهان همکاری مردم است. از مردم شریف استان تقاضا می کنیم این همکاری ها را بیش از پیش مد نظر داشته باشند و ما را تا کنترل نهایی این بیماری خطرناک یاری نمایند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت