پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 خرداد 1399 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 78768

بیش از ۲۰۰۰ عدد تیرچه غیر استاندارد در شهرستان های کهگیلویه و چرام توقیف شد

طی بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد از واحدهای تولید کننده تیرچه بلوک در شهرستان های کهگیلویه و چرام بیش از ۲۰۰۰ عدد تیرچه غیراستاندارد توقیف شد.

صدای جنوب:

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: طی بازرسی کارشناسان این اداره کل از واحدهای تولید کننده تیرچه بلوک در شهرستان های کهگیلویه و چرام بیش از ۲۰۰۰ عدد تیرچه غیراستاندارد توقیف شد.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه گفت: به کاربردن تیرچه های غیراستاندارد موجب عدم استحکام ساختمان به ویژه هنگام زلزله شده بنابراین رعایت موازین استاندارد در این فرآورده از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی هرگونه تولید و عرضه مصالح ساختمانی من جمله تیرچه غیراستاندارد را اجحاف در حق مردم عزیز استان برشمرد و افزود: اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با جدیت و بدون کمترین اغماض، با متخلفین و تولید کنندگان محصولات فاقد کیفیت برخورد می‌کند.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم استانی ها عزیز در صورت مشاهده تخلف در بخش مصالح ساختمانی و تیرچه بلوکی ها، مراتب را از طریق شماره تلفن رسیدگی به شکایات ۱۵۱۷ با این اداره کل درمیان بگذارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت