پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 خرداد 1399 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 78982

فرمانده بسیج نفت و گاز گچساران، در پیامی فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت

فرمانده بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پیامی سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را تسلیت گفت.

صدای جنوب؛

فرمانده بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پیامی سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را تسلیت گفت، متن پیام به شرح ذیل می باشد:
سلام بر عبد صالح و شایسته پروردگار و زبان رسا و مبین شریعت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم . درود خدا بر مردی که سخنان حکیمانه اش با منطق استوار و علم سرشار، او را یگانه روزگار ساخته بود.
او کلام صادقی بود که در سال های دروغ و فریب و سیاهی سلطه امویان و عباسیان، بر تارک حقیقت نشست و نهال حقیقت را آبیاری کرد تا بذر ایمان جوانه زد و در افق اندیشه ها تابان شد .
با عرض تسلیت سالروز شهادت جانگداز حضرت امام جعفر صادق علیه السلام به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، نایب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا…العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و همچنین تمامی مسلمین جهان، از خداوند منان توفیق قرار گرفتن در زمره پیروان راستین آن حضرت را مسئلت داریم.
امید است مسمانان و شیعیان جهان بتوانند در پرتو وحدت و آگاهی برگرفته از تعالیم ارزشمند بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی، صادق آل محمد (ص) آینده ای نوید بخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت