پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آبان 1395 ساعت 09:08:: شناسه خبر: 7941

واکنش دو عضو شورای شهر دهدشت به خبر صدای جنوب:

هیچگونه توافقنامه ای در کار نیست/حقوق مردم خط قرمز ماست

موسوی امجد عضوشورای شهر با رد گمانه زنی های مختلف توضیح داد:دراین چندماه مانده به مسئولیت در شورای شهر جز به اجرای قانون و احقاق حق مردم به چیز دیگری فکر نخواهم کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دوعضو شورای شهر دهدشت در پاسخ به خبر صدای جنوب ،درباره تغییر نظر دو عضو اکثریت و توافق نامه  با اعضای گروه اقلیت ،تاکید کردند مطالب گفته شده درباره قبول پیش شرط غیرواقعی بوده و احقاق حقوق مردم و رسیدگی به پرونده شهردار اولویت اصلی می باشد.
به گزارش صدای جنوب،خوش ایین و موسوی امجد ضمن انتقاد از فرافکنی در فضای مجازی ازسوی برخی اعضای شورای شهر تصریح نمودند پرونده پاساژ فرجامی و رسیدگی به پرونده شهرداری فردای روز استیضاح پیگیری می شود.
امیررضاخوش آیین رسیدگی به پرونده شهرداری را در حیطه اختیارات اعضای شورا ندانست و درمورد گزینه مطرح شده بعنوان شهردار تاکیدکرد فردنامبرده تنهایکی از گزینه های احتمالی است.
موسوی امجددیگرعضوشورای شهر با رد گمانه زنی های مختلف توضیح داد:دراین چندماه مانده به مسئولیت در شورای شهر جز به اجرای قانون و احقاق حق مردم به چیز دیگری فکر نخواهم کرد.
عضو گروه اقلیت گفت:مردم بدانند تمامی حرف های گفته شده شایعه هست و ما در پیمان با مردم استوار هستیم و خواهان رسیدگی به پرونده پاساژ فرجامی و صدور حکم واجرای عدالت درباره تخلفات در شهرداری می باشیم.

*پایگاه خبری صدای جنوب ضمن احترام به تمامی اعضای شورای شهر اخبار شهرداری و شورای شهر را جهت اطلاع افکارعمومی مردم منتشر و دراین مسیر هیچگونه محدودیتی ومصلحت سنجی را نمی پذیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت