پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 تیر 1399 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 79983

پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت مدیرکل امور عشایر استان

 صدای جنوب : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت مدیرکل فقید امور عشایر استان را تسلیت گفت و این ضایعه راتلخی ماندگار دانست که برای همیشه در اذهان همکاران باقی خواهد ماند. متن پیام الیاس تاج الدینی بدین شرح است: وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ […]

 صدای جنوب :

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت مدیرکل فقید امور عشایر استان را تسلیت گفت و این ضایعه راتلخی ماندگار دانست که برای همیشه در اذهان همکاران باقی خواهد ماند.

متن پیام الیاس تاج الدینی بدین شرح است:

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 

خبردرگذشت همکار گرامی و مُدیرکل دلسوز و زحمت کش امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد که بدلیل سانحه مرگبار تصادف در محور بروجن – لردگان به همراه همسر و دو فرزند عزیزشان متاسفانه کشته شدند موجب تاثر و تاسف همگان خاصه همکاران ایشان در سازمان جهاد کشاورزی استان شده است.

 

 

مرحوم آزادی  در مدت هشت ماه گذشته از مسوولیت شان در مدیرکلی امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد بطور شبانه روز در میان عشایر بود و آنچه در توان خود بود برای رفاه و رضایت این قشر پرتلاش و بی ادعا بکار گرفت.

 

این ضایعه تاسفبار خاطره تلخی ماندگار برای همیشه در اذهان همکاران باقی خواهد ماند. به نوبه خود و به نمایندگی از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، این رخداد ناخوشایند و تاثر برانگیز را به کارکنان امور عشایر استان و خانواده مرحوم آزادی تسلیت و امیدواریم حی لایزال صبر و بردباری برای بازماندگان عنایت فرماید ان شالله

 

الیاس تاج الدینی

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت