پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 تیر 1399 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 80100

فرمانده بسیج نفت و گاز گچساران ولادت امام رضا(ع) را تبریک گفت

فرمانده بسیج حوزه امام حسن مجتبی(ع)شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع)را تبریک گفت.

صدای جنوب؛

فرمانده بسیج حوزه امام حسن مجتبی(ع)شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع)را تبریک گفت.
به گزارش صدای جنوب در ابتدای پیام فردوس ناصرزاده آمده است؛

اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی اَلاِمامِ التَّقیِّ النَّقیِّ وَ حُجَتِکَ عَلی مَن فَوقَ الاَرضِ و مَن تَحت الثَّری اَلصِدّیقِ الشَّهیدِ صَلاهً کَثیرَهً تآمَّهً زاکِیَهً مُتَواصِلَهً مِتَواتِرَهً مُتَرادِفَه کَاَفضَلِ ما صَلَّیتَ عَلی اَحَدٍ مِن اولیائِکَ.
این پیام می افزاید؛ یازدهمین روز ذی القعده مصادف است با طلوع خورشید درخشان خاوران، حضرت ثامن الحجج (ع) که حرم امن و با صفای ایشان پناهگاه دلشکستگان و درماندگان غریب است.
امام بزرگوری که عطر حضورش در مشهد الرضا پایتخت قلوب مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، ایرانیان را، به اقیانوس عرفان علوی وصل  می کند.
در پیام فرمانده بسیج حوزه امام حسن مجتبی(ع) شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران آمده است؛ در این میلاد فرخنده، با نگاهی گذرا به زندگانی پر فراز و نشیب این امام همام در می یابیم که تبحر بی نظیر ایشان در جمیع علوم رایج آن زمان توانست تمامی توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به دین مبین اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان را با شکست مواجه کند. امید است تا همه مسلمانان جهان با تفکر و تعمق در سیره زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بتوانند در مسیر دینداری و علم و اندیشه گام برداشته و با تلاش برای کسب علوم مختلف در برابر دشمنان دین اسلام در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی پیروز شوند.
در انتهای پیام ناصرزاده آمده؛ اینجانب ضمن تبریک این ایام میمون ، مبارک و نورانی محضر همه عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در جای جای این کره خاکی و همچنین مردم قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران و به ویژه بسیجیان و کارکنان زحمتکش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت