پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1395 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 8030

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی:

زائران اربعین طبق تقسیم بندی به مرزها مراجعه کنند/مرز شلمچه برای عبور زائران اتباع خارجی

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با هیات همراه امروز پنجشنبه از وضعیت تردد زائران در مرز چذابه و مرز شلمچه بازدید کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: زائران اربعین حسینی در سراسر کشور طبق تقسیم بندی استان ها به مرزها مراجعه کنند.

به گزارش صدای جنوب، سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز پنجشنبه در بازدید از روند تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مسافری شلمچه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیرو مصوبه شورای اربعین حسینی و ستاد مرکزی قرارگاه اربعین تردد زائران از استان ها تقسیم بندی شده، گفت: تردد زائران در استان های سراسر کشور طبق مصوبه شورای اربعین حسینی بین سه مرز مهران، چذابه و شلمچه تقسیم بندی شده و به زائران توصیه می شود طبق تقسیم بندی به مرز مراجعه کنند تا تردد زائران آسان شود.
وی اظهار داشت: زائران اربعین حسینی از هر پایانه مرزی که به سمت عتبات عالیات مشرف شوند، پس از زیارت از همان پایانه مرزی برگشت داشته باشند تا هیج گونه مشکلی ایجاد نشود.
سرتیپ پاسدار اشتری افزود: زائران اربعین حسینی سعی کنند یک هفته قبل از اربعین سفر خود را شروع کنند و بعد از زیارت برای برگشت عجله نکنند و یک تا دو روز بعد از اربعین برگردند تا تجمع و ترافیکی در مرزها ایجاد نشود.

** با ایجاد زیرساخت تمام مشکلات سال گذشته در مرز شلمچه مرتفع شده است
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه با ایجاد زیرساخت ها و احداث پایانه مسافری در مرز شلمچه مشکلاتی که در سال گذشته داشته ایم، مرتفع شده، گفت: با همت فرماندار ویژه خرمشهر، مسئولان پایانه مرزی، دستگاههای اجرایی و نیروهای انتظامی اقدامات شایسته ای در ارائه خدمات رسانی به زائران انجام شده است.
سرتیپ پاسدار اشتری افزود: امسال مرز شلمچه برای عبور زائران اتباع خارجی در نظر گرفته شده که در حال حاضر سالن جداگانه ای برای تردد این زائران مهیا شده است.

** راه اندازی سامانه نظارت ترافیکی ‘مانیتورینگ’ در مرز شلمچه
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه مرز شلمچه از نظر امنیتی وضعیت مناسبی دارد، گفت: سالن مانیتورینگ با هدف پایش تصویری نیروی انتظامی در تمامی پایانه ها و در مسیر تردد زائران، راه اندازی و دوربین نصب شده است.
سردار اشتری افزود:از طریق سامانه نظارت ترافیکی تمام راه ها و مسیر های تردد زائران پایش و کنترل می شود و اگر جایی خللی یا تجمع بیش از حدی ایجاد شود ماموران با اطلاع در آن مکان اعزام شده و مدیریت صورت می گیرد.
وی در ادامه از رانندگان خودروهای شخصی و عمومی خواست تا به تذکر ماموران راهور در مسیر تردد زائران توجه ویژه ای داشته باشند تا مشکلی ایجاد نشود.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با هیات همراه امروز پنجشنبه از وضعیت تردد زائران در مرز چذابه و مرز شلمچه بازدید کرد.
مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مرز مهران در استان ایلام از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به عراق است.
مرز شلمچه از مبادی اصلی تردد زائران اربعین حسینی در ۱۵ کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت