پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 تیر 1399 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 80675

استاندار کهگیلویه و بویراحمد : دستگاه‌هایی که قانون‌گرا بوده و رفتار عادلانه داشته باشند در ارزیابی‌ها بیشتر / کنار گذاشته شدن دستگاههای ضعیف در مقابله و پیشگیری با کرونا و در آتش‌سوزی‌ها از جشنواره

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب   از یاسوج، حسین کلانتری در نشست با مسوولان سازمان برنامه و بودجه استان با اشاره به ارزیابی مدیران و شاخص‌هایی که برای معرفی در جشنواره شهید رجایی انجام می‌شود، اظهار کرد: یکی از موضوعات بحث احراز هویت الکترونیکی مردم در دستگاه‌های اجرایی است که دستگاه‌ها باید وقت و انرژی بگذارند. استاندار […]

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب   از یاسوج، حسین کلانتری در نشست با مسوولان سازمان برنامه و بودجه استان با اشاره به ارزیابی مدیران و شاخص‌هایی که برای معرفی در جشنواره شهید رجایی انجام می‌شود، اظهار کرد: یکی از موضوعات بحث احراز هویت الکترونیکی مردم در دستگاه‌های اجرایی است که دستگاه‌ها باید وقت و انرژی بگذارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اهمیت دولت الکترونیک را در بحبوحه شروع کرونا در بحث آموزش در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها مشاهده کردیم که کار فوق‌العاده‌ای بود و اگر انجام نمی‌شد در نظام آموزشی به چالش برمی‌خوردیم.

وی به شاخصه مهم دیگر در ارزیابی مدیران و دستگاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: جوان‌گرایی در انتصابات و همچنین سپردن مدیریت‌ها به زنان در دستگاه‌ها از جمله موضوعات مهمی است که سال گذشته به آن اشاره کردم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اما مهمترین بحث در زمینه انتخاب مدیران و دستگاه‌ها در جشنواره شهید رجایی یکی اقدامات آنها در زمینه مقابله با ویروس کرونا و دیگری نوع عملکرد آنها در آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع است.

کلانتری در ادامه با بیان اینکه رعایت عدالت و انصاف در ادارات و دستگاه‌ها موضوعی بسیار مهم است، افزود: از مهمترین آسیب‌ها در سیستم مدیریتی استان براساس پژوهش‌ها پارتی‌بازی، قوم‌گرایی و باندبازی است و دستگاه‌هایی که قانون‌گرا بوده و رفتار عادلانه داشته باشند در ارزیابی‌ها بیشتر مورد توجه خواهند بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس با تاکید بر اینکه دستگاه‌های ضعیف در مقابله و پیشگیری با کرونا و در آتش‌سوزی‌ها از جشنواره کنار گذاشته می‌شوند، خاطرنشان کرد: فرق است میان کسانی که در آتش‌سوزی‌ها خواب بودند و آنهایی که دست و پاهایشان در آتش سوخت!در آتش‌سوزی جوان‌های برومندی مانند البرز زارعی را از دست دادیم لذا مدیران ضعیف انتظاری از ما نداشته باشند.

وی افزود: همانطور که در انتخابات قسم یاد کردیم که عادلانه و با انصاف رفتار کنیم اینجا هم قسم یاد می‌کنیم که بر اساس عدالت و توجه به شاخص‌ها دستگاه‌های برتر را در استان معرفی کنیم.

**خبرنگار ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت