پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 تیر 1399 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 80837

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار احیای واحدهای صنعتی راکد ماموریت مهم استان در سال جهش تولید است/ بازگشت ۲۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید

سید حشمت‌ الله صمیمی ‌دوست در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه این نشست به صورت هفتگی در استان برگزار می شود، اظهار داشت: احیای واحدهای صنعتی راکد ماموریت مهم استان در سال جهش تولید است. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۵۰ میلیارد تومان […]

سید حشمت‌ الله صمیمی ‌دوست در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه این نشست به صورت هفتگی در استان برگزار می شود، اظهار داشت: احیای واحدهای صنعتی راکد ماموریت مهم استان در سال جهش تولید است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۰ واحد تولیدی در استان پرداخت شد.
وی افزود: تسهیلات ۵ میلیاردی برای ۲۰ واحد صنعتی مصوب شد و آمادگی داریم با حضور سرمایه ‌گذار و بانک‌ موانع تولید را رفع کنیم.
صمیمی دوست ابراز کرد: امید است با همت و مشارکت فعال بتوانیم امسال شاهد جهش تولید در استان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در بخش‌ های مختلف صنعتی ۲۰ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند و هدف ‌گذاری امسال ۲۵ واحد صنعتی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، افزود: در نشست امروز علاوه بر بررسی مشکلات واحدها، مشکل دو واحد دستمال کاغذی سبحان و آب معدنی برف دم‌ چنار بررسی و مصوباتی داشتیم که با بازگشت این واحدها به صورت مستقیم برای بیش از ۴۲  نفر و غیرمستقیم برای ۶۵  نفر شغل ایجاد شود.
صمیمی دوست تاکید کرد: تلاش مجموع اقتصادی استان بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید است که در جلسات آینده کمیته تخصصی احیاء واحدهای راکد تشکیل می شود 

**ربیعی*

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت