پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 تیر 1399 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 81302

جانشین فرمانده انتظامی استان: کشف بیش از ۵۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و لرستان

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب ؛ سرهنگ کیقباد مصطفایی  اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با […]

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب ؛ سرهنگ کیقباد مصطفایی  اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، حین پایش خودروهای عبوری محور شیراز به یاسوج، خودروی فوتون حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از این خودرو ۵۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

مصطفی بیان داشت: راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از اقدام به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و استان لرستان، با تأکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت