پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مرداد 1399 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 81976

جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان لنده برگزار شد

جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری لنده برگزار شد.

صدای جنوب

اولین جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده و اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

در ابتدای این جلسه سید خدادوست موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت ها و حماسه های کسانی است که بعد از گذشت چهل سال هنوز وصف حماسه های آنان به عنوان یک سند افتخار برای این ملت ماندگار شده است.

وی افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به درستی تبین شود تا این فرهنگ به درستی به نسل جوان ما منتقل شود.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: برنامه های ستادگرامیداشت هفته دفاع مقدس باید در قالب کمیته های مختلف تشکیل و ساماندهی شود که این برنامه های می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز برگزار شوند.

در ادامه نیز سرگرد مختاری با اشاره به قرار گرفتن چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت:کمیته های مختلفی در حوزه چهلمین سال دفاع مقدس با حضور ادارات و نهادهای مختلف برگزار خواهدشد که هر کمیته در راستای ماموریت خود برنامه ها را اجرایی خواهد کرد.

وی افزود:بحث جمع آوری آثار و خاطرات رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس در قالب یک کتابچه توسط معاونت فرهنگی این ناحیه تهیه و تنظیم می شود.

مختاری گفت:بحث نامگذاری معابر و کوچه و خیابان ها به نام شهدای شهرستان و تشکیل کمیته های مختلف از مهمترین برنامه های است که با محوریت دفاع مقدس باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود:یکی دیگر از طرح های دیگر ما بحث گرامیداشت شهدای شهرستان معرفی شهدا شهرستان لنده توسط معاونت فضای مجازی شهرستان به منظور گرامیداشت فرهنگ و ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل گفت: در طول دوران دفاع مقدس به واسطه رشادت ها و حماسه های رزمندگان ما در تاریخ ماندگار شد چرا که با سلاح ایمان و اعتقاد به نبرد با دشمن پرداختند.

وی افزود: یکی از چیزهای که باعث ماندگار فرهنگ دفاع مقدس شده است بحث فعالیت های جهادی و ایثارگرانه در هشت سال دفاع مقدس بوده است که همین داشتن روحیه ایثار باعث شد تا این فرهنگ ماندگار شود.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: دهه امامت و ولایت یک فرصت خوب برای معرفی دستاورد های پیام غدیر به همه مسلمانان است که باید به درستی منتقل شود.

وی گفت:مسله غدیر یکی از مهمترین مباحثی است باید به درستی به آن پرداخته شود چرا که بحث ولایت مداری باید برای نسل تشنه و جوان ما تبین شود.

محمودی اصل تاکیدکرد:یکی از دلایل اساسی که برخی ها می خواهند ذهن را به سمت ماه محرم ببرند این است که بحث غدیر را تحت الشعاع قرار دهند.

امام جمعه لنده گفت:تشکیل شبکه نیکوکاری در سطح شهرستان لنده به منظور کمک به نیازمندان یکی از کارهای مهمی است که با همکاری بنیاد علوی و کمیته امداد و خیرین در حال انجام است تا بخشی از هزینه های درمانی بیماران صعب العلاجی شهرستان را تامین کنیم.

در ادامه نیز عطب الله اهنجان گفت:نامگذاری کوچه ها و خیابان ها به نام شهدای شهرستان با تصویب کمیته نامگذاری توسط اعضای این کمیته است که بدون شک اماده همکاری با بنیاد شهید جهت نامگذاری هستیم.

عضوشورای شهر لنده گفت: باید مدافع حریم ارزش ها و مدافع دستاورد های انقلاب اسلامی به خصوص در حوزه فضای مجازی باشیم تا دشمنان از این فضا برای ایجاد تفرقه و فتنه گری استفاده نکنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت