پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1399 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 82293

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی اصغرپوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت:

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی اصغرپوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت:

متن پیام به شرح ذیل است:

اینک که ۱۷ مردادی دیگر و روز زیبای خبرنگار آمیخته با بوی خوش غدیر،عید ولایت و امامت فرا می رسد؛تجلی مفاهیم ارزشمند مبارزه برای ایجادحاکمیت حق و حقیقت و گسترش آگاهی و معرفت،تکریم شعائری چون امانتداری،احساس مسئولیت،وجدان بیدار،بصیرت،تعهد وایثاردرسایه این تقارن پررنگ تر وبامعناتر از همیشه به مجال می رسد. آری خبرنگار یعنی همان عزیزی که درطول هزاره هاچندگانه حیات نوع بشر،نقش کلیدی آفریده ورسالتی تاریخی را عهده دار بوده است. از اولین سفیران جهان هستی که امنای وحی هستند وازلاهوت آمدندتاپیامبران اولوالعزم حضرت حق جلت عظمته که از ناسوت مامورشد ،جملگی به نوعی خبرنگاربوده اند، و پیش از آنان خداوند (( لم یلد ولم یولد))خبرنگاری است که خود خالق خبر است و اعزام کننده خبرنگاران بی شماری است که مستند ترین دفتریاداشت خبریش قرآن کریم است و خبرنگاراعزامیش حضرت محمدبن عبدالله (ص)است. بنابراین آنان که خبرنگار را با چشم ربانی به تماشا می نشینند،((عبدالله))را زائر می شوند که فرموده است ((واشهدان محمدا عبده و رسوله))که پیامبر خاتم(ص)اول بنده اوست و آنگاه فرستاده ویا خبرنگارحضرتش می باشد. و اگر با عینک شیطانی بدو زل بزنند او را ((ابلیسی)) می بینند که با توجه به استعداد منفی و فوق العاده اش یکی از بزرگترین فتنه انگیزان تاریخ نوع بشر است که تفنگش قلم و قشنگش وسوسه است وتیراندازش از جن و انس هستند که زبده ترینشان را خناسان افسونگر دلهای مردمان نام نهاده اند که هر قلمی از فهرست کردن جنایت های بی شمارش ناتوان و هرکاغذ از محاسبه خیانت های بی حسابش عاجز و شرمنده است. پس در یک کلام خبرنگار نبض تپنده تاریخ و روح پرسشگر جوامع بشری بوده و هست و بشریت فعلی به هرچیز و هرکس در حال و گذشته که استناد کند مطمئنا آثاری است که توسط یک خبرنگار،روزنامه نگار،گزارشگر،مستندساز،فیلمبردار،عکاس،کارگردان،مصاحبه گر و…‌‌ به یادگار گذاشته شده است ودر طول تاریخ کسی را پیدا نخواهید کرد که بتواند چنین حقیقت آشکاری را پنهان کند که نشاید. آری جمله انبیاء صلوات الله علیهم اجمعین که نوع بشر مرهون آنان است، درواقع پیامبران و خبرنگاران الهی هم بوده اند. تمام مصلحان جهان که بشریت درطول تاریخ مدیون آنان بوده و هست خبرنگارانند،و همچنین نیز سلاطین ستمکار طواغیت جنایتکاری هم هستند . بلی،شیرین ترین تاریخ ساز مکتب ما امام حسین(ع)است و بهترین خبرنگار دین ما حضرت زینب(س)و مستند ترین دفترمکتوب اسلام ما عاشورا است . ازاین رو وبا پیروی و تعصی از این مکتب همیشه جاوید اینجانب دراین فرصت مغتنم،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرضه رسانه ،فرا رسیدن روز خبرنگار رابه عموم فعالان این عرصه درکشور،خصوصا خبرنگاران و جامعه خبری پرتلاش وساعی این شهرستان تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی از همراهی های این قشر خدوم و خستگی ناپذیر با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام طی سالهای اخیر،توفیق و سربلندی روز افزون همگان را درانجام رسالت کاری وتوسعه و شکوفایی میهن عزیزمان ایران را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

سرهنگ پاسدار سیدعلی اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت