پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1399 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 82351

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌های استان اجازه تحریف تاریخ و افتخارات انقلاب اسلامی را ندهند

سردار حمید خرمدل در جمع خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: قدردان همه شما رسانه‌ها هستم که از سال گذشته تاکنون هر چه از دستتان آمد برای انعکاس اقدامات سپاه و بسیج انجام دادید و یار دوازهم ما بودید.

صدای جنوب :

سردار حمید خرمدل در جمع خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: قدردان همه شما رسانه‌ها هستم که از سال گذشته تاکنون هر چه از دستتان آمد برای انعکاس اقدامات سپاه و بسیج انجام دادید و یار دوازهم ما بودید.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از استان‌هایی هستیم که بیشترین خبرنگار و سایت خبری را داریم که در فضای عمومی فعالیت دارند لذا قدر این فرصت ارزشمند را بدانید.

وی در ادامه سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید قربان اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند اگر در بحث تحریف مقابله کنیم و موفق شویم تحریم را هم شکست می‌دهیم.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به عنوان یک سرباز می‌گویم دشمن در حوزه نظامی نمی‌تواند کاری کند اگر می‌توانست در  طول این ۴۰ سال کاری می‌کرد.

سردار خرمدل بیان کرد: دشمن در حوزه اقتصادی هم به خواست خداوند نمی‌تواند کاری کند ما الان در فشار هستیم و در این حوزه مشکلاتی داریم اما دشمن نتوانسته ما را به عقب ببرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این همه بدبختی که دشمن دارد و هر روز شاهد استعفای سیاسیون آمریکایی هستیم همه به این دلیل است که نتوانسته به اهدافش در خصوص ایران و خاورمیانه برسد.

وی با بیان اینکه در حوزه عزت و شرافت می‌بالیم که یک کشور غیور و با شرافت هستیم،  ادامه داد: دغدغه‌ای که وجود دارد تحریف انقلاب اسلامی است که دشمن بیاید و آن را وارونه کند.

وی با اشاره به اینکه در این ۴۰ ساله در حوزه نظامی کشوری به ما کمک نکرد اما می‌خواهند این موضوع را تحریف کنند، گفت: در حوزه علمی، پزشکی هسته‌ای و پزشکی پیشرفت کردیم و به جایگاه‌های رفیعی رسیدیم.

خرمدل ادامه داد: اگر بخواهیم در بحث ولایت مداری همین یک نکته را داشته باشیم نگذاریم حقایق و بزرگی‌های انقلاب تحریف شود.

سردار خرمدل با بیان اینکه سه چهار عامل باعث قدرت یک کشور می‌شود، افزود: سرزمین، جمعیت و  مکتب سه عنصر قدرت یک کشور هستند، بهترین سرزمین، مکتب و دین را داریم به همین دلیل تحت فشاریم دشمن می‌خواهد جلوی سرزمین و جمعیت و دین ما را بگیرند لذا ما باید برای مقابله با این دسیسه‌های دشمن برنامه داشته باشیم.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در طول هشت سال جنگ یک قطعه از کشور ما از بین نرفت و این جز افتخارات است، افزود: وظیفه و رسالت شما است که جلوی تحریف تاریخ و افتخاراتمان را بگیرید.

سردار خرمدل خاطرنشان کرد: یکی از برکات نظام و انقلاب سپاه است، سپاه خود را محدود به زمان و مکان نمی‌کند و هر جایی نیاز انقلاب باشد سپاه هم هست وظیفه داریم خدمت کنیم و منتی نداریم اما همین نهاد خدمتگزار به شدت مورد هجمه قرار گرفته است لذا وظیفه تریبون‌داران و خبرنگاران است که از این مجموعه و نهاد انقلابی دفاع کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت