پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مرداد 1399 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 82461

احتمال افزایش کرایه تاکسی درون شهری دهدشت در بهمن ماه

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دورن شهری کهگیلویه اظهار داشت :  به عنوان مسئول اتحادیه همیشه و در همه حال جوابگوی رانندگان تاکسی شهر دهدشت هستم و همیشه از آنها حمایت می‌کنم.

صدای جنوب :

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دورن شهری کهگیلویه اظهار داشت :  به عنوان مسئول اتحادیه همیشه و در همه حال جوابگوی رانندگان تاکسی شهر دهدشت هستم و همیشه از آنها حمایت می‌کنم.

سید لطف‌الله درخشان به خبرنگار صدای جنوب  در زمینه برخی درخواست های رانندگی تاکسی گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی باید در شورای حمل و نقل تاکسیرانی دهدشت مصوب شده سپس در صحن شورای شهر دهدشت نیز تصویب و پس از تایید و تصویب در کمیته انطباق فرمانداری دهدشت قابلیت  اجرایی پیدا میکند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نرخ فعلی کرایه تاکسی به تازگی در کمیته انطباق فرمانداری مصوب شده تا شش ماه آینده نمی‌توانیم دوباره نرخ جدیدتری را مطرح کنیم، شرایط اقتصادی رانندگان تاکسی را می‌دانیم و از آنها باخبر هستیم و قول می‌دهم بهمن‌ماه امسال دوباره نرخ جدیدی را در شورای حمل و نقل تاکسیرانی مطرح کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دورن شهری کهگیلویه با اشاره به مشکلات بیمه‌ای رانندگان تاکسی گفت: در زمینه بیمه رانندگان تاکسی دو ماه پیش با رئیس اتحادیه‌های سازمان حمل و نقل در تهران دیدار داشتم و ایشان گفتند چون بیمه بار مالی زیادی برای دولت دارد و در شرایط فعلی به خاطر مشکلات بسیار زیاد اقتصادی، دولت نمی‌تواند رانندگان را بیمه کند.

وی عنوان کرد: در این جلسه پیشنهاد دادم که تاکسیرانی دهدشت رانندگان تاکسی که اکنون در چرخه هیچ فعالیتی ندارند از سیستم بیمه حذف و افرادی که فعالیت دارند را جایگزین آنها کنیم.

درخشان با اشاره به مشکلات رانندگان تاکسی شهر دهدشت خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی رانندگان تاکسی را می‌دانیم و همیشه از آنها حمایت کرده و تلاش می‌کنم شرایطی فراهم آورم تا بتوانم بخشی از مشکلات رانندگان تاکسی برطرف شود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری صدای جنوب / بیش از ۵۱۱ تاکسی درون شهری، بیش از ۲۰۰ خودروی تاکسی بی‌سیم و نیز بیش از ۳۰۰ خودروی شخصی در شهر دهدشت فعالیت می‌کنند که به ازای هر یک‌هزار نفر تعداد ۱۰۰ تاکسی درون شهری وجود دارد.

این درحالی است که عملا عموم مردم نیز به دلیل شرایط بد اقتصادی در صورت افزایش کرایه تاکسی بااین تصمیم مخالف هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت