پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مرداد 1399 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 82470

استاندار کهگیلویه و بویراحمد : الزام دستگاه‌ها به اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا

به گزارش خبر نگار  صدای جنوب استاندار این استان در هفتاد و یکمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند که مصوبات ستاد ملی کرونا را اجرایی کنند. حسین کلانتری در خصوص باغ‌های که پلمپ شدند و خودسرانه پلمپ ها را باز کردند افزود: این اقدام تخلف است و باید صاحبان این باغ‌ها به مراجع قضایی […]

به گزارش خبر نگار  صدای جنوب استاندار این استان در هفتاد و یکمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند که مصوبات ستاد ملی کرونا را اجرایی کنند.
حسین کلانتری در خصوص باغ‌های که پلمپ شدند و خودسرانه پلمپ ها را باز کردند افزود: این اقدام تخلف است و باید صاحبان این باغ‌ها به مراجع قضایی معرفی شوند.
کلانتری اضافه کرد: لازم است تعدادی از کسانی که مراسم جشن عروسی را برگزار می‌کنند شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شوند.
کلانتری در خصوص برگزاری برنامه‌های ماه محرم گفت: هیات ها همانند پارسال برنامه های عزداری ماه محرم را برگزار می کنند؛ اما شیوه برگزاری برنامه ها باید به گونه ای باشد که برای عزاداران مشکل ایجاد نشود.
وی با اشاره به رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در بین برخی از افراد ادامه داد: تنها ۶۰ درصد از پایانه‌های مسافربری، دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی می‌گیرند که این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.
کلانتری در خصوص کسانی که به این ویروس مبتلا شدند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند اشاره کرد و گفت: باید مجازات‌هایب برای این افراد در نظر گرفته شود.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت