پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مرداد 1399 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 82673

امام جمعه لنده:

دولت برای مهار گرانی وعده ندهد، عمل کند.

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حضور اقشار مختلف مردم در لنده برگزار شد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، امام جمعه لنده به روز ۲۴ ذی الحجه روز مباهله و از اعیاد مهم شیعه اشاره کرد و گفت: مباهله، روز حقانیت اسلام، پیامبراسلام و اهل بیت مطهر اوست و باید از خدا بخواهیم که نعمت دوستی با اهل ولایت را از ما نگیرد.

حجت السلام سید هدایت محمودی اصل افزود: مباهله غیراز درس‌های ایمانی و عقیدتی که دارد مشخص می‌کند که راه‌های مقابله با دشمن فقط شمشیر و حنگ مسلحانه نیست بلکه تابع تصمیم، ولی امر است و بسیار مهم است که پیامبر و رهبران الهی به عنوان، ولی امر راجع به موضوعات مختلف چه تصمیمی می‌گیرند.
امام جمعه لنده گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را به همه مردم ایران تبریک گفت و عنوان کرد: آزادگان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، رنج‌های فراوانی را در زندان‌های مخوف رژیم بعث تحمل کردند که فرهنگ مقاومتشان عامل پیروزی ماست، باید به نسل جوان هم منتقل شود.
محمودی اصل با توجه به دوران دفاع مقدس و بعد از آن گفت: ملت ما چنان آبدیده شد که امروز آمریکا و هم پیمانانش هرترفند و نقشه‌ای را برای عقب نشینی ایران بکار می‌برند، با شکست مواجه می‌شود.
وی گفت: به دلیل اینکه مردم ایران از دشمن و نقشه‌های او آگاه هستند، آنها نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند و ملت ایران همیشه در هر میدانی سربلند خواهد بود.
وی اضافه کرد: برای مهار گرانی دولت وعده ندهد، بلکه اقدام فوری و ملموس داشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت