پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مرداد 1399 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 82857

آخرین هماهنگی ها برای برگزاری ماراتن کنکور در کهگیلویه /هلال احمر به کمک آموزش و پرورش می آید

شورای آموزش وپرورش با محوریت کنکور سراسری و پروژه مهر امروز در فرمانداری کهگیلویه به ریاست خنجری معاون فرماندار این شهرستان برگزار شد.

صدای جنوب :

شورای آموزش وپرورش با محوریت کنکور سراسری و پروژه مهر امروز در فرمانداری کهگیلویه به ریاست خنجری معاون فرماندار این شهرستان برگزار شد.

روح الله پناهنده در این نشست، کنکور و پروژه مهر را دو اولویت مهم آموزش وپرورش دانست و اظهار داشت: لازم است همه نیازها و کمبودها شناسایی و مطرح شوند تا بتوانیم افق آینده را ترسیم کنیم.

سرپرست اداره آموزش و پرورش دهدشت گفت: چهار هزار و ۵۴۹داوطلب در کنکور امسال شرکت دارند که از این تعداد ۲هزار و ۱۰۷ آقا و ۲ هزار و ۴۴۲نفر خانم‌ هستند.

پناهنده تصریح کرد: کنکور رقابت حساس سرنوشت سازی است که برای خانواده و والدین مهم است و باید برنامه‌ریزی به نحوی باشد که حساسیت‌ها کمتر و برگزاری خوبی داشته باشیم.

این مسوول بیان کرد: از همه ظرفیت‌های آموزش وپرورش و همکاری ادارات و نهادها در برگزاری آزمون سراسری استفاده می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش دهدشت گفت : در شرایط کرونایی برگزاری کنکور سخت‌تر شده ۲۰حوزه و هشت محل به برگزاری این رقابت اختصاص یافته و مدیریت این شرایط کار جمعی و تلاش گروهی را لازم دارد.

وی با اشاره به الزامات ستاد ملی کرونایی در برگزاری این کنکور گفت: امکانات سخت افزاری و پشتیبانی آموزش و پرورش کافی نیست بنابراین از مجموعه شورای اداری درخواست همکاری و مساعدت داریم.

پناهنده افزود: همه الزامات و حساسیت‌ها را در نظر گرفتیم اطلاع رسانی و تجهیز سالن‌ها در حال انجام است با همه این شرایط انتظار همکاری داریم.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه نیز در این نشست گفت:تمامی امکانات این دستگاه در اختیار اموزش و پرورش قرار خواهد گرفت تا انشاالله شاهد برگزاری بدون نقص آزمون سراسری باشیم.
سید عادل رهبریان گفت:در بحث خودرو، تجهیزات بهداشت و درمان، امداد و نجات، آموزش و پرورش را حمایت خواهیم کرد.
وی ادامه داد:در یکی از حوزه ها نیز بااستفاده از دستگاه تب سنج داوطلبان توسط پرستاران جمعیت هلال احمر کهگیلویه مورد تست قرار خواهند گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت