پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 مرداد 1399 ساعت 16:05:: شناسه خبر: 82970

بازدید فرماندار لنده از حوزه های امتحانی آزمون کنکور سراسری۹۹+تصاویر

فرماندار لنده صبح امروز جمعه ۳۱ مرداد ماه از حوزه های امتحانی کنکور سراسری ۹۹ در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند برگزاری قرار گرفت.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده سید خدادوست موسوی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری آزمون سراسری در چندین حوزه از برگزار کنندگان و دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت؛ کنکور امسال در سایه کرونا تحت شرایط خاص برگزار شد و خوشبختانه در شهرستان تمامی حوزه ها براساس دستور العمل های ستاد مقابله با کرونا آماده شد که در این راستا از تلاش همه دستگاه های دولتی که در برگزاری این آزمون سرنوشت ساز با آموزش و پرورش همکاری کردند تقدیر و تشکر میکنم.

سید خدادوست موسوی گفت؛ با استعلام از بهداشت و درمان و فرم های خود اظهاری داوطلبان ۷ داوطلب بیمار کرونایی داشتیم که محل های جداگانه ای برای آنان در نظر گرفته شد و در محل های اصلی برگزاری آزمون نیز پیرو دستور العمل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا ضمن پوشش حفاظتی فاصله داوطلبان فاصله گذاری به نحو مطلوب انجام گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده نیز از تعداد ۴۷۰ داوطلب در رشته تجربی، ۲۶۵ داوطلب در رشته علوم انسانی، ۴۰ داوطلب در رشته هنر، ۵۲ داوطلب در رشته زبان خارجه و ۴۶ داوطلب در رشته علوم ریاضی در سال ۱۳۹۹ در شهرستان لنده خبر داد.

دکتر جاویدان خاطرنشان کرد؛ بر اساس ابلاغ ستاد مقابله با کرونا و افزایش حوزه های امتحانی کنکور امسال از ۶ حوزه به ۹ حوزه افزایش دادیم.

علی جاویدان اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان لنده همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری و جلب مشارکت سایر ارگانهای شهرستان لنده ، تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار گرفته است تا شرایط مطلوب را برای رقابت داوطلبان فراهم آورد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت