پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 شهریور 1399 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 83543

پیام تسلیت فرماندهان بسیج گچساران به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شرکت نفت و گاز گچساران در پیام های جداگانه ای فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفتند

صدای جنوب؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شرکت نفت و گاز گچساران در پیام های جداگانه ای فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفتند.

به گزارش صدای جنوب؛ در پیام “سرهنگ سیدعلی اصغر نورایی نسب”فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران آمده است:

” کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا ”
قیام حضرت امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه و ایستادگی در مقابل ظلم و استبداد بود که به ما درس ایمان، آزادگی و ایثار می آموزد.
و در این قیام  با شخصیت هایی روبرو هستیم که هیچ چیز را برای خود نخواستند و همواره به خدا و خلق او اندیشیدند چرا که رسالت شان آزادی و آزاد اندیشی بود. امام حسین علیه السلام برای زنده نگه داشتن اسلام از هیچ چیز دریغ نکرد
ایشان و اهل بیت کریمه شان شجاعانه از میان دریای خون و شمشیر عبور کردند تا خدشه ای به دین اسلام وارد نشود.

در ادامه این پیام آمده: این ایام فرصتی مغتنم، سرمایه‌ای ارزشمند و نعمتی الهی است که می‌تواند نمایانگر مکتب و مرام مسلمانان و شیعیان جهان باشد ما نیز بی شک می توانیم با الگو قراردادن مکتب و اندیشه های آزادمردی همچون امام حسین (ع) در زندگیمان که همانا مکتب آزادی و شرف است و عمل  درست به آنها در این دنیا و آخرت سعادتمند باشیم .

در انتهای پیام سرهنگ نورایی نسب تصریح شده: اینجانب در آستانه ی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ، این مناسبت بزرگ و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و یاران با وفایشان را محضر مقدس امام عصر(عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری امام خامنه ای مد ظله العالی و مردم شهید پرور شهرستان گچساران تسلیت عرض میکنم. امید است با عنایت آن امام همام ، ادامه دهنده ی واقعی نهضت حسینی باشیم.

 

همچنین در پیام سروان فردوس ناصرزاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شرکت نفت و گاز گچساران آمده:

“کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا”
نینوا، عرصه نور و ظهور حماسه از یک سو و تبلور قساوت و حد اعلای فاجعه از سوی دیگر است ، کربلا سرزمینی بی‌مانند برای نمایش تمامی عشق بر پرده هستی است و همین امر باعث شده جان‌ها پس از قرن‌ها همچنان شیفته‌پیام کربلا باشد.

عاشورا سالروز عروج خونین سبک بالان عاشقی است که با شهادت خویش حماسه جاودانه و باشکوهی در تاریخ آفریدند و چشمه نوری است که از خاک تفتیده کربلا برخاست و طنین بیدار باشی بود که تمامی اعصار و قرون را درنوردید و با رنج مظلومان تاریخ آمیخته شد و به ابدیت پیوند خورد.

اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت فرزند پیامبر، سالار آزادگان جهان و سید و سرور شهیدان اسلام حضرت امام حسین علیه السلام و علمدار با وفایش حضرت ابوالفضل العباس ( علیه السلام ) را به محضر مقدس امام عصر( عج ) مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  ، بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و اهالی ولایتمدار شهرستان گچساران و پیروان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت