پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 شهریور 1399 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 83644

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصویب و راه اندازی دومین بیمارستان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/بازگشایی و تبلیغات مدارس در مراکز قرمز کرونا نداریم

به گزارش پایگاه خبری   تحلیلی صدای جنوب  استاندار استان در نشست ستاد کرونا با تشکر از هیئت ها عزاداری برای رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین  مردم گفت: آمارها نیاز به تحلیل ندارد، زیرا درصد ها میزان ابتلائات و بستری ها را نشان می دهد،بنابراین ظرفیت تخت های ای سی یو محدود است. حسین کلانتری […]

به گزارش پایگاه خبری   تحلیلی صدای جنوب  استاندار استان در نشست ستاد کرونا با تشکر از هیئت ها عزاداری برای رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین  مردم گفت: آمارها نیاز به تحلیل ندارد، زیرا درصد ها میزان ابتلائات و بستری ها را نشان می دهد،بنابراین ظرفیت تخت های ای سی یو محدود است.

حسین کلانتری با اشاره به اینکه اگر پروتکل ها رعایت نشود ظرفیت تخت ها به اتمام می رسد گفت: آمار ها در خصوص ورودی ها ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه رعایت ۳۰ الی ۴۰ درصدی پروتکل های بهداشتی تاثیر گذار نیست، گفت : رعایت پروتکل ها باید بالای ۵۰ درصد باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: جمعیت کثیری برای خرید مراجعه می کنند، که این موضوع خطر محسوب می شود و  از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم که رسانه های که در راستای آگاهی بخشی کرونا گام بردارند شناسایی و تشویق کنند.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک ، و عدم مراجعه بدون دلیل به ادارات خطرات را کم می کند گفت : بیمارستان دوم کرونایی تصویب می شود و اگر  مردم رعایت نکنند می توان شاهد تکمیل این بیمارستان ها بود .

استاندار بااشاره به اینکه در کهکیلویه آمار ها ۳ برابر شده است، بیان کرد : کسانی که رعایت پروتکل ها را  نمی کنند باید انگشت نما شوند.

وی با اشاره به اینکه پایانه ها باید مورد توجه جدی راهداری قرار گیرد گفت: قانون وضعیت را  مشخص کرده است و در مرکز استان که وضعیت قرمز است چیزی به نام بازگشایی و تبلیغات مدارس نداریم.

حسین کلانتری افزود: در تهران پرستاران به خیابان ها آمدند و با مردم حرف زدند و بیش از ۱۵۰ نفر از کادر درمان جان خود را تا اکنون از  دست داده اند،  افرادی که ماسک نمی زنند از آنها  گله داریم این کادر درمان چه گناهی مرتکب شدند که جان خود را ازد دست دادند.

استاندار با اشاره به اینکه باید از روش های بازدارنده استفاده کرد، افزود: شرایط ایجاب می کند که همه باید کمک کنند و به دنبال محدودیت‌ها نیستیم.

وی افزود: صنوف و پاساژدارانی که پروتکل ها را رعایت می کنند در جلسه ستاد کرونا تشویق کنید.

**ربیعی**

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت