پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 شهریور 1399 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 83762

رئیش شورای شهرستان لنده:

شـــورای شهــــر حرکـــت بـــر مــدار وحــــدت / اتحاد، همدلی و پشتکار لازمه خیزش عمرانی در حوزه شهری

شورای شهر یک نهادی اجتماعی و فعالیت در آن یک کار گروهی است لذا باید گفت، در مجموعه شورای شهر آنچه باید مدنظر باشد داشتن تعامل و وحدت است که باعث توسعه و اعتماد سازی بیشتر می شود.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده ، رئیس شورای شهرستان لنده در حاشیه انتخاب هیئت رئیسه شورا شهر لنده ضمن تسلیت ماه محرم گفت:کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان های آگاه، صلابت آسمانی اش را ستایش می کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد. نام آنانی که در معراج کربلا تن به خاک سپردند و به افلاک پرکشیدند، بعد از گذر قرن ها هم چنان بر تارک تاریخ می درخشد.
عطب الله آهنجان عنوان کرد: عاشورا که می‌رسد، دل‌های شیعیانش در آتش عشق حسین(ع) می‌سوزد هر عاشقی که واقعه عاشورا را خوانده باشد و به راز و رمز آن پی برده باشد، دل از این عاشقی بر نمی‌کند و ادامه راه عاشقی، سرگشتگی و حیرانی در پیمان با حسین(ع) و سر نهادن بر سر پیمان با اباعبدالله است چرا که حسین تا ابد ماندگار است. راستی که لبیک به حسین(ع) و درک رسالت او پیمان با همه خوبی‌هاست.

وی افزود: شورای شهر یک نهادی اجتماعی و فعالیت در آن یک کار گروهی است لذا باید گفت، در مجموعه شورای شهر آنچه باید مدنظر باشد داشتن تعامل و وحدت است که باعث توسعه و اعتماد سازی بیشتر می شود.

رئیس شورای شهرستان لنده بیان کرد: مردم خدمت و وحدت کلمه را می فهمند و آن را لمس می کنند هر قدر که خدمات بیشتر باشد اقبال و استقبال بیشتر مردم نیز از اجرای پروژه ها افزون تر می شود لذا همه اعضا شورا باید انسجام، وحدت، همگرایی و هم پوشانی که لازمه کار شوراها است را سرلوحه کار خود قرار دهند.

آهنجان خاطرنشان کرد: خدمت به مردم از خواسته های مقام معظم رهبری است و ما مسئولان نیز در همین راستا خادم مردم هستیم و باید برای اثبات این مهم تلاش دو چندان داشته باشیم  چراکه تنها با همفکری، همدلی و مدیریت قوی می توان در رفع مشکلات شهر گام برداشت و رضایت مردم را به دست آورد .
عطب الله آهنجان با بیان اینکه اعضای شوراها باید منافع عمومی را در نظر بگیرند، اذعان کرد: برای رسیدن به ایده آل ها باید گام به گام جلو رفت و از شتاب پرهیز کرد چراکه مردم انتظار دارند در شهر نشاط اجتماعی ایجاد شود از همین باید برای این کار برنامه‌ریزی کنیم تا کالبد شهر تغییر پیدا کند.

وی متذکر شد:ما معتقدیم باید برنامه محور بود و  از پراکندگی و پرداختن به مسائل حاشیه ای دوری و با تمرکز بر موضوعات واحد و پشتیبانی و همکاری با همدیگر در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم متدین و شریف لنده قدم برداشت.
رئیس شورای شهرستان تاکید کرد: مسئولان در خاکریز خدمت به سر می برند و شرایط خوبی در مدیریت ایجاد شده است که در سایه وحدت می توان به آن جامه عمل پوشاند از این رو ارزیابی منافع مردم و از خودگذشتگی لازمه کار شورایی است تا بتوان تصمیمات در مدیریت شهری را به سمت و سوی خدمت پیش برد.

وی در پایان گفت: در پرتو وحدت قطعا بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد  لذا باید گفت اگر جمع تصمیمی را برای شهر و مردم اتخاذ کند وحدت می‌تواند زمینه خدمت بهتر به مردم را فراهم کند  وامید است تا با همکاری،تعامل و تداوم اتحاد بین مردم شهر لنده و همه فعالان تاثیر گذار با نهاد شورای اسلامی شاهد خیزش عمرانی و آبادانی در حوزه شهری باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت