پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 شهریور 1399 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 84353

ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه تشریح شد

سید حمزه محقق‌زاده امروز در شورای اداری شهرستان از برگزاری۴۵عنوان برنامه در قالب۱۵۸مورد به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد.

صدای جنوب :

سید حمزه محقق‌زاده امروز در شورای اداری شهرستان از برگزاری۴۵عنوان برنامه در قالب۱۵۸مورد به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: ۳۰۰ نفر از رزمندگان و ایثارگران در آیینی با رعایت پروتکل بهداشتی تکریم می‌شوند.

 

وی اجرای رژه خودرویی در عصر ۳۱شهریور را از دیگر ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: گلزار مطهر شهدا در شهرها و روستاهای تابعه عطرافشانی خواهد شد.

 

محقق‌زاده تصریح کرد: در طول هفته دفاع مقدس مسابقات ورزشی در فضای باز و مسابقات فرهنگی تربیتی با محوریت دفاع مقدس در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سرکشی از ۳۰ خانواده شهید در دستور کار قرار دارد، از توزیع ۲۸۰ بسته مؤمنانه بین دانش‌آموزوان نیازمند خبر داد.

 

محقق‌زاده گفت: در راستای ترویج فرهنگ شهادت هر هفته یک شهید شاخص شهرستان در رسانه‌ها معرفی می‌شود.

 

وی همچنین تکریم رزمندگان، برگزاری اردوهای جهادی، افتتاح پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی و تحویل مسکن مددجویان کمیته امداد را از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اعلام کرد.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت