پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1399 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 84769

از خانواده امدادگر شهید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد

ما هر چه داریم از برکت خون شهداست و باید برای پاسداشت خون شهدا تلاش کنیم.

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

از خانواده امدادگر شهید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده امدادگر شهید استان، سید قادر خیراندیش تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  به نقل  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با همراهی فرماندار شهرستان کهگیلویه با خانواده امدادگر شهید سیدقادر خیراندیش دیدار کرد.
قباد مبشری،مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار، گفت: دیدار با خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان جنگ تحمیلی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در هفته دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور صبر‌، استقامت و دفاع قهرمانانه ملت سلحشور و مسلمان ایران در برابر استکبار جهانی است که پیروزی درخشان و غرور‌آفرین رزمندگان ایران اسلامی را در برابر دشمنان قسم‌خورده رقم زد.
علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه در این دیدار گفت: ما هر چه داریم از برکت خون شهداست و باید برای پاسداشت خون شهدا تلاش کنیم.
وی ضمن تقدیر از امدادگران کمیته امداد در خصوص خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه، افزود: خواسته شهدا از مردم و مسئولان پیروی از نظام جمهوری اسلامی، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و خدمت صادقانه به مردم است.
شایسته ذکر است در این دیدار از خانواده امدادگر شهید سیدقادر خیراندیش با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت