پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مهر 1399 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 85412

پرهیز از تزریق خودسرانه واکسن آنفلوآنزا

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

هر دارو اثری منفی و حساسیتی دارد و از مردم عزیز خواهشمندیم به صورت خودسرانه اقدام به خرید و یا تزریق واکسن نکنند و همچنین برای افراد سالم اصلا نیازی به تزریق این واکسن نیست.

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دربازدید از داروخانه‌های باشت با بیان اینکه بیش از ۱۶ میلیون واکسن از طریق سازمان غذا و داروی کشور خریداری شده است، گفت: این واکسن برای افراد بالای ۶۵ سال، افراد زیر ۶ سال، خانم‌های بارادر، افراد شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی که مستقیم با بیماران سرکار دارند و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند به صورت رایگان تزریق می‌شود.
دکتر قائدی افزود: هر دارو اثری منفی و حساسیتی دارد و از مردم عزیز خواهشمندیم به صورت خودسرانه اقدام به خرید و یا تزریق واکسن نکنند و همچنین برای افراد سالم اصلا نیازی به تزریق این واکسن نیست.
وی ادامه داد: امروز حدود ۶ هزار واکسن آنفلوآنزا که برای گروه‌های خاصی پیش بینی شده درسطح استان توزیع می‌شود ومردم نیاز نیست به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه داشته باشند و به افراد واجد الاشرایط از طریق تلفن موجود در پرونده اطلاع رسانی می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت