پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مهر 1399 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 86480

تجلیل از کارخانه سینره به عنوان واحد نمونه استاندارد

شرکت سینره به عنوان واحد نمونه تولیدی استان و کشور بوده و این هفته، بهانه‌ای برای تجلیل از این واحد است.

 به گزارش  خبر نگار صدای جنوب ، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته ملی استاندارد گفت: این هفته با شعار حفاظت از زمین با استاندارد برگزار شد و با توجه به شیوع بیماری کرونا تجلیل از واحد‌های نمونه با محدودیت‌هایی برگزار شد.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: شرکت سینره به عنوان واحد نمونه تولیدی استان و کشور بوده و این هفته، بهانه‌ای برای تجلیل از این واحد است.
عزیز فیلی با بیان اینکه شرکت سینره تنها واحدی است که در زمان بیماری کرونا کاهش نیروی انسانی نداشته، بلکه به نیرو‌های خود افزوده است، بیان کرد: این واحد تولیدی قبل از بیماری کرونا ۲۰۰ نفر نیرو داشت، اما بعد از کرونا به ۲۵۰ نفر افزایش داده و شبانه‌روزی فعالیت دارد، محصولات این واحد آرایشی و بهداشتی در سطح استان و کشور توزیع می‌شود.
فیلی اضافه کرد: امیدواریم سایر واحد‌ها که نیاز به استاندارد اجباری دارند ساماندهی و شناسانه‌دار شوند و پیگیر استاندارد اجباری واحد‌های صنعتی، آرایشی و بهداشتی و مصالح ساختمانی هستیم.
وی با تاکید بر اخذ مجوز استاندارد اجباری توسط این واحد‌ها گفت: واحد‌هایی که بخواهیم به آن‌ها کمک کنیم باید استاندارد لازم را کسب کرده باشند هر واحدی که خود را با استاندارد مطابقت بدهد مورد حمایت قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت سینره نیز گفت: با توجه به افزایش ظرفیت و توسعه محصول ۵۰ نفر به نیروی انسانی اضافه و کار تولید مواد بهداشتی را انجام می‌دهیم.
تقی‌زاده با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی برای تولید محصول، افزود: از زمان شیوع کرونا کشور را به لحاظ محصولات ضدعفونی اشباع کردیم حتی آمادگی صادرات به کشور‌های حوزه خلیج فارس و سایر کشور‌ها را داریم.
وی ادامه داد: از اسفند سال گذشته تاکنون با شیوع کرونا شرکت سینره ۵ میلیون عدد محصول ضدعفونی کننده تولید کرده که عدد قابل توجهی است، ضمن اینکه با توجه به نیاز بازار تقریبا ماهی ۵۰۰ هزار تا یک میلیون عدد محصول تولید و به همه نقاط کشور ارسال می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت