پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1399 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 86741

ضرب‌الأجل معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در خصوص دریافت تسهیلات کرونایی /متقاضیان ظرف ۷۲ ساعت آینده به سیستم بانکی مراجعه کنند

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه ‌بویراحمد گفت: بستر های لازم برای ارایه تسهیلات کرونایی در استان فراهم است و با توجه به محدودیت زمانی جذب، متقاضیان باید از امروز در فرصتی ۷۲ ساعته نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

صدای جنوب :

حشمت الله صمیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار داشت: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور تعداد زیادی از کسب و کارها خسارت دیدند و به منظور کمک به این واحدهای تولیدی این تسهیلات به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: دولت همواره حامی تولیدکنندگان است و انتظار می رود افراد هرچه سریع تر برای دریافت این تسهیلات اقدام کرده و از این مزایا بهره مند شوند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: علی رغم تاکیدهای بسیار و برپایی نشست های متعدد با دستگاه های اجرایی و بانک های استان در خصوص روند جذب این تسهیلات به مشاغل آسیب دیده در استان، آن گونه که انتظار می رفت تسهیلات کرونایی توسط متقاضیان جذب نشده است.

صمیمی عنوان کرد: بنگاه های اقتصادی آسیب دیده ناشی از کرونا تا پایان مهرماه امسال فرصت دارند از این تسهیلات استفاده کنند که با توجه به این فرصت محدود باید متقاضیان هر چه سریع تر برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

وی از متقاضیان این تسهیلات در استان خواست در صورت همکاری نکردن بانک ها و کوتاهی بانک ها در پرداخت تسهیلات کرونایی، مراتب را اطلاع دهند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه اقتصادی استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سازمان حمل و نقل و دبیر شورای بانک های استان آمادگی لازم برای را بررسی سریع این موارد را دارند.

متقاضیان می‌توانند با شماره تلفن های دفتر معاونت اقتصادی استانداری ۳۳۲۲۷۲۱۵ و کار ۳۳۳۳۴۱۰۰ و حمل و نقل ۳۳۳۴۲۰۰۲ و دبیر شورای هماهنگی ۳۳۲۲۷۲۰۰ مراتب شکایت و اعتراض خود را اعلام کنند.

بدون شک حوزه اقتصادی استانداری این مورد را با فوریت و به جد پیگیری می کند.

شرایط دریافت تسهیلات کرونایی در شرایط کنونی‌کشور، برای رفاه حال مردم بسیار تسهیل یافته است.

شرایط دریافت این تسهیلات به ترتیب برای کمتر از ۱۶ میلیون تومان سفته فرد متقاضی یا چک متقاضی لازم است و نیازی به ضامن ندارد و برای ۱۶ تا ۴۸ میلیون تومان وثیقه سفته و یا یک چک با یک ضامن نیاز دارد.

همچنین برای وام ۴۸ تا ۱۶۰ به دو ضامن و ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون سه ضامن نیاز دارد و برای وام ۲۰۰ تومان به بالاتر بنا به تشخیص بانک وثایق متعارفی که معمولا بانک ها دریافت می کنند، مورد نیاز است.

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته سیستم نظام بانکی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل و لازم برای پرداخت تسهیلات کرونایی به متقاضیان را داراست.

بانک‌های های پرداخت کننده تسهیلات شامل بانک های انصار، بانک پارسیان، بانک تجارت، رفاه کارگران، سپه، صادرات ایران، ملت و ملی هستند.

نرخ این تسهیلات ۱۲ درصد است و کارگران می توانند تسهیلات ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریالی و رانندگان تسهیلات ۶۰ میلیون ریالی دریافت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت