پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آبان 1399 ساعت 22:08:: شناسه خبر: 87237

تمرکز بنیاد علوی بر اشتغالزایی و توسعه روستاهای شهرستان لنده+تصاویر

مدیرآبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده در دیدار مردم روستای مونه از تمرکز بنیاد علوی بر اشتغالزایی و توسعه روستاها با مشارکت بخش های مختلف دولتی خبرداد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، نشست صمیمی مردم روستای مونه با مسول آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده به منظور بررسی مشکلات این روستا در محل بنیاد علوی برگزارشد.

در ابتدای این نشست غلام محمد مونه زاده نماینده مردم روستای مونه گفت: رسیدگی به مشکلات مردم به خصوص روستانشینان باید جز دغدغه های اصلی مسولان باشد.

وی افزود: مشارکت پذیری مردم در حوزه های مختلف باعث می شود تا علاوه بر رفع مشکلات روستاها شاهد افزایش تولیدات در حوزه های مختلف باشیم.

نماینده مردم روستای مونه گفت:بیش از ده شاخص اصلی برای چشم انداز روستای مونه ترسیم شد که اگر مردم و مسولان حمایت کنند می توانیم در پیشبرد اهداف عالی روستا کارهای بزرگی انجام دهیم.

در ادامه نیز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: همه ما در قبال مطالبات مردم خود را باید موظف و مسول بدانیم و برای رفع مشکلات آنان برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم.

وی تاکیدکرد: مشکلات روستاها نیازمند نگاه ویژه مسولان و مطالبه گری خود روستائیان است و باید برای رفع مشکلات مشارکت پذیری مردم و کارجهادی مسئولان با هم آمیخته شود تا مشکلات بر طرف شوند.

روح الله ویسی تصریح کرد: مطالبه گری به حق و درست باید از مجاری قانونی طی شود که رعایت اولویت بندی در این گونه مشکلات حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: توجه بنیاد علوی به توسعه روستاها باتوجه به خدمات ارائه شده در روستاها قابل تقدیر است و هر کجا نیاز باشد سپاه و بسیج در کنار بنیاد علوی خواهند بود.

مراد مرادی  پور گفت: یکی از مهمترین رویکرد های اصلی بنیاد علوی و مستضعفان بحث کار با مردم برای مردم است که این مهم به عنوان شعار و نقشه راه ما در تمام فعالیت های جانبی است که با مشارکت بخش های مختلف دولتی قابل اجرا خواهد بود.

وی افزود: توجه به روستاها به خصوص در حوزه اشتغال آنان با اجرای طرح های مختلف دامپروری، کشاورزی و زنبور عسل و گیاهان داروئی در کنار فعالیت های عمرانی و خدماتی از جمله فعالیت های اجرایی در طول سه سال گذشته است.

مدیر آبادانی و پشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده تصریح کرد: در خصوص روستای مونه پل ارتباطی این روستا از طریق روستای مال ملا در ابتدای سال ۹۸به مسئولان بنیاد پیشنهاد شد که با اجرای تفاهم نامه با راهداری استان قرار شد عملیات اجرای این پروژه آغاز شود که سهم بنیاد بیش از یک میلیارد تومان بود و راهداری تنها۲۸۰میلیون تومان سهم آورده آن بود.

وی افزود: در خصوص اجرای طرح های بوم گردی این روستا، توجه به فعالیت های فرهنگی به خصوص در آستان مقدس امام زاده عمادالدین ولی(ع)، توجه به زیر ساخت های روستایی و ارتقای شاخص های صندوق روستایی از مهمترین برنامه های پیشنهادی برای این روستا بود که متاسفانه مردم و برخی ادارات در این حوزه همکاری نداشتند.

مرادی اظهارکرد: در برخی حوزه ها به علت عدم مشارکت برخی ادارات و حتی خود مردم چندان نمی توانیم فعالیتی داشته باشیم لذا انتظار داریم مردم و ادارات در اجرای پروژه ها ما را یاری کنند.
مدیر آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده تصریح کرد: تمام دغدغه ما ارائه خدمات عام المنفعه به مردم است که باید این مهم توسط ادارات نیز در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت