پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آبان 1399 ساعت 19:08:: شناسه خبر: 87540

بمناسبت هفته پدافند غیر عامل صورت گرفت:

غافلگیری ادارات شهرستان لنده با حضور پدافندی مسئولان+تصاویر

رزمایش پدافند غیرعامل با حضور سرزده اعضای شورای تامین و اداری شهرستان لنده از ادارات، نهادها و بانک ها برگزارشد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، امروز و به مناسبت هفته پدافندغیرعامل رزمایشی با حضور فرماندار، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج لنده و منطقه انتظامی و کارشناس مدیریت بحران فرمانداری شهرستان لنده با حضور سرزده و بازدید از سیستم های امنیتی، حفاظتی و تامینی ادارات ، نهادها و بانک های این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان لنده در حاشیه اجرای این رزمایش گفت: هفته پدافند غیرعامل فرصتی برای کاهش مشکلات در حوزه های پدافندی و امنیتی است که باید حتما موارد و ایرادات تعیین شده مورد بازدید و بازنگری و بروز رسانی قرار گیرد.

خدادوست موسوی گفت:باید همه ادارات و نهادها و بانک ها موارد ایمنی و امنیتی را باید حتما رعایت کنند چرا که در مواقع بحران و حادثه باید پاسخگویی عدم رعایت اصول حفاظتی باشند.
فرماندار شهرستان لنده گفت: دسترسی به اسناد و مدارک و سرورهای رایانه ای و دوربین های مداربسته باید مورد رصد و پایش مرتب صورت گیرد و در صورت مشکل حتما باید رفع عیب شوند.

وی تاکیدکرد:نقاط آسیب زا و محل های قابل نفوذ باید شناسایی و اقدامات تأمینی و حفاظتی که احتمال هرگونه خطر و بروز حادثه را می دهد باید رعایت شود.

در ادامه نیز روح الله ویسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت:خود مراقبتی از بانک ها و ادارات باید حتما در دستور کار قرار گیرد تا دسترسی و نفوذ صورت نگیرد.

ویسی گفت:تدابیر لازم و آموزش های لازم باید به همه کارکنان ادارات و نهادها باید آموزش داده شود چرا که بخشی از مراقبت و نگهداری از اماکن در هنگام بحران برعهده رئیس و کارکنان آن اداره است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: سرقت و بحران در یک منطقه تنها در کمتر از یک ساعت اتفاق می افتاد لذا باید این زمان کم را با آموزش و توجیه به موقع نیروهای خود برای خود مراقبتی کاهش دهیم تا از بروز حوادث مختلف جلوگیری کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت