پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آبان 1399 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 88084

هشدار امور عشایری شهرستان لنده به عشایر ساکن در مسیر سیلاب ها

سید علی صفدر نیک آئین گفت: با توجه به شرایط جوی و نامساعد بودن جاده های ارتباطی در پی بارندگی ها، امکان امداد رسانی در آینده بسیار سخت می باشد لذا انتظار داریم عشایر و دامداران ساکن در مناطق سردسیری هرچه سریعتر به مناطق گرمسیری کوچ کنند.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، رئیس اداره امور عشایری شهرستان لنده گفت: برابر اعلام سازمان هواشناسی در خصوص شروع موج بارندگی ها در کشور لازم است هرچه سریعتر عشایر ساکن در مناطق سردسیری منطقه را ترک کرده و به مناطق گرمسیری کوچ و از قرار گرفتن در مسیر سیلاب و دره های فصلی خودداری کنند.

سید علی صفدر نیک آئین گفت: با توجه به شرایط جوی و نامساعد بودن جاده های ارتباطی در پی بارندگی ها، امکان امداد رسانی در آینده عملا سخت خواهد شد لذا انتظار داریم عشایر و دامداران ساکن در مناطق سردسیری هرچه سریعتر به مناطق گرمسیری کوچ کنند.

وی افزود: از آنجا که برخی از عشایر در هنگام کوچ به مناطق گرمسیری در مسیر سیلاب ها و دره های فصلی قرار می گیرند انتظار داریم با رعایت فاصله ایمن از دره ها نسبت به محافظت از خود و دام های خود اقدام کنند.

رئیس اداره امورعشایری شهرستان لنده گفت: در صورت هرگونه حادثه برای عشایر و نیاز به امداد رسانی، فوراً با اداره امورعشایری، بخشداری و یا جمعیت هلال احمر شهرستان تماس بگیرند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت