پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آبان 1399 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 88175

پیام تسلیت فرمانده سپاه ناحیه لنده به مناســـبت درگــــــذشــــت جــــانبــــاز ۷۰ درصـــــد امان الله علیدادی

فرمانده سپاه ناحیه لنده؛ درگذشت جانباز۷۰درصد امان الله علیدادی را به جامعه ایثارگری و قاطبه بسیجیان به خصوص یادگاران هشت سال دفاع مقدس تسلیت گفت.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، سرهنگ پاسدارروح الله ویسی فرمانده سپاه ناحیه لنده در پیامی درگذشت جانباز۷۰درصد  امان الله علیدادی  را به جامعه ایثارگری و قاطبه بسیجیان به خصوص یادگاران هشت سال دفاع مقدس تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:
باسمه تعالی
خانواده محترم سرهنگ پاسدار جانباز امان الله علیدادی
سلام علیکم؛

جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد و تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسل‌های آینده ساز انقلاب اسلامی اند که فیض وجود ایشان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت عالم را عطراگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح، رهنمون می‌سازد.
ابعاد شگرف انقلاب اسلامی ایران در بازخوانی رشادت و پایمردی مجاهدان مخلصی متجلیست که فروغ ماندگار ایمان و اعتقاد راسخ شان به مشابه سراج منیر ،همواره پرتو افشان خواهد ماند.

متاثر از درگذشت یادگار هشت سال دفاع مقدس سرهنگ پاسدار جانباز مبارز، امان الله علیدادی، مقام ایثارگری و مرام انقلابی ایشان را ارج می نهیم، یاد و خاطره اش را در زمره همراهان صدیق ولایت و مبارزان مخلص انقلاب پاس میداریم. امید که به فضل الهی ارج بلند آن مرحوم مشمول رحمت لایزال ربوبی گردد و خانواده معزز ایشان به صبر جمیل، تسلی یابند.”

لازم به ذکر است، امان الله علیدادی با۷۰ درصد جانبازی و یار و همرزم بسیاری از شهدای دفاع مقدس محسوب می‌شد که در طول عمر با برکت خود با نگرشی ولایتمدارانه، نقش عمده‌ای در راهنمایی جوانان که انقلاب را درک نکرده بودند داشت.

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت