پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 آبان 1399 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 88228

در بازدید فرمانده سپاه لنده از ایستگاه پمپاژ آبرزگه مطرح شد:

رفع مشکل گل آلود شدن آب لنده تا۷۲ساعت آینده/شرایط جوی علت تاخیر در خدمات رسانی بود+تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با حضور در محل ایستگاه پمپاژ انتقال آب شرب شهرلنده از آخرین وضعیت تلاش نیروهای آب و فاضلاب بازدید کرد که رئیس آب و فاضلاب شهرستان لنده از رفع مشکل تا۷۲ساعت آینده خبرداد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، در پی گل آلود شدن آب شرب شهرلنده در دو روز گذشته پیش از ظهر امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با حضور در محل ایستگاه پمپاژ انتقال آب شرب شهرلنده از آخرین وضعیت این ایستگاه بازدید کرد.

روح الله ویسی در این بازدید با اشاره به نقش حیاتی آب در زندگی انسان گفت: زندگی بدون آب امکان پذیر نیست و بحث تامین و توزیع آب نیازمند یک سری فرآیند است که باید حتما طی شود.

وی با قدردانی از تلاش های مجموعه آب و فاضلاب شهرستان گفت: تلاش ادارات خدمات رسان در پیگیری و رفع مشکلات به خصوص حوادث غیرمترقبه در نوع خود قابل تحسین است و شهروندان نیز ضمن این که دارای حق و حقوقی در این زمینه هستند نیز باید به شرایط جوی و مشکلات ناشی از رفع چالش های موجود نیز توجه کافی داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: بدون شک هیچ مجموعه ای دوست ندارد مورد انتقاد و نقد قرار گیرد و همواره سعی خواهد کرد به نحو احسن کار خودش را پیش ببرد و نباید بدون داشتن آگاهی و اطلاع از علت و یا علل یک موضوع قضاوت کرد.

وی افزود: در بازدید امروز از ایستگاه پمپاژ آب در روستای آبرزگه ضمن بررسی دقیق موضوع گل آلود شدن آب شرب شهر لنده رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده توضیحات کارشناسی شده خود را ارائه کرده است که تمام تلاش ها برای رفع این مشکل در دست بررسی است.

در ادامه ایمان روشنفکر با قدردانی از حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: حضور فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسبج لنده و مشاهده زحمات و تلاش های مجموعه آب و فاضلاب برای ما قوت قلبی برای ادامه کار با روحیه جهادی است.

وی تاکیدکرد: تلاش مجموعه آب و فاضلاب در شهرستان بحث تامین و توزیع آب سالم و بهداشتی برای شهروندان است که تا کنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم.

رئیس آب وفاضلاب شهرستان لنده تصریح کرد: جانمایی ایستگاه پمپاژ آب شهر لنده در مجاورت رودخانه مارون در روستای آبرزگه به منظور تامین آب شهر لنده بیش از ۱۰سال است که انجام شده است و در این مدت اولین بار است که آب شهر لنده گل آلود شده است.

روشنفکرگفت: در بحث علت گل آلود شدن آب شرب شهر لنده بحث مشکلات فنی در کنار چاه ها آب و حفر یک حلقه چاه برای کشاورزی بوده است که این مهم نیز در دست بررسی است.

وی تاکیدکرد: تمام تلاشمان را می کنیم که بحث وضعیت آب را تا ۷۲ساعت آینده برطرف کنیم تا شهروندان از آب شرب سالم تری برخوردار شوند و هم اکنون نیز نیروهای این شرکت در حال کار و تلاش شبانه روزی هستند.

رئیس آب و فاضلاب شهرستان لنده گفت: یکی از مشکلات اساسی شهروندان لنده ای بحث نداشتن مخزن ذخیره آب شرب برای مواقع اضطراری است که انتظار داریم شهروندان به این نکته توجه بیشتری داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت