پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آبان 1399 ساعت 07:08:: شناسه خبر: 88385

جاسه هماهنگی اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی و با مشارکت مدیر تامین اجتماعی استان برگزار شد

جلسه هماهنگی اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی یاسوجبه همت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و با مشارکت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اردوی جهادی در روستای دره بنیاب بهرام بیگی شهرستان دنا با محوریت مبارزه با کرونا برگزار می شود.

جلسه هماهنگی اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
به همت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و با مشارکت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اردوی جهادی در روستای دره بنیاب بهرام بیگی شهرستان دنا با محوریت مبارزه با کرونا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب به نقل از  مفدا یاسوج؛ دکتر سید ابوالقاسم هادی نیا معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری اردوی جهادی با محوریت مبارزه با کرونا خبر داد و اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته‌های قبل برای برگزاری اردوهای جهادی، ستاد اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جلسه هماهنگی امروز صبح که در دفتر معاونت فرهنگی و امور دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، تصمیم گرفت فردا دوشنبه مورخ ۲۶ آبان ۱۳۹۹ با هدف قراردادن روستای دره بنیاب بهرام بیگی شهرستان دنا در حوزه بهداشتی خدمت‌رسانی و فعالیت کند.

دکتر هادی نیا تصریح کرد: ستاد اردوهای جهادی این دانشگاه اردوهای خود را در پاییز با توجه به شرایط کنونی کشور در خصوص بیماری کرونا، در نزدیک ترین مکان به نحو احسن با در نظر گرفتن شرایط برگزار خواهند کرد و قطعاً کیفیت و کمیت این اردوها بهتر از گذشته خواهد بود.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به دستورالعمل جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت متبوع مبنی بر برگزاری اردوهای جهادی با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برنامه ریزی لازم جهت برگزاری این اردو به صورت یک روزه و در قالب گروهای جهادی ۵ یا نهایتاً ۶ نفره اقدام گردید تا در شرایط ویژه کرونایی نیز خدمات رسانی لازم در حیطه بهداشتی به مردم محروم و جامعه هدف انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته گروه‌های جهادی تجربه خوبی درزمینهٔ مبارزه با کرونا به دست آورده‌اند که قطعاً در ادامه کار این تجربیات می‌تواند مفید و مؤثر باشد.

در پایان این جلسه اعضاء به بیان نظرات خود پیرامون فعالیت ها و خدمات صورت گرفته در قبل و ارائه پیشنهادات و راهکارهای مطلوب جهت هر چه بهتر برگزار کردن اردوهای جهادی در آینده و شرایط کرونایی پرداختند و از مشارکت دکتر اصغر بهور مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این راستا قدردانی کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت