پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 آذر 1399 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 88710

بمناسبت هفته بسیج صورت گرفت:

اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه و بسیج درلنده/فرمانده سپاه لنده:بسیج تمام ظرفیت ها در طرح محله محور در قطع زنجیره کرونا +تصاویر

همایش ریش سفیدان و معتمدین شهرستان لنده به منظور اجرای طرح شهید سرادر سلیمانی و کاهش آسیب های اجتماعی و قطع زنجیره بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت متنفذین در حسینیه ثارالله لنده برگزارشد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، امروز و به مناسبت هفته بسیج همایش ریش سفیدان و معتمدین شهرستان لنده به منظور اجرای طرح شهید سرادر سلیمانی و کاهش آسیب های اجتماعی و قطع زنجیره بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت متنفذین در حسینیه ثارالله لنده برگزارشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده در همایش ریش سفیدان و متنفذین شهرستان لنده گفت: حضور معتمدین در سطح شهرستان می تواندعاملی برای رفع معضلات و چالش هال و ناهنجاری های اجتماعی جامعه باشد.

وی افزود: ظرفیت عظیم بنیاد علوی در جهت اجرای فعالیت ها مختلف در شهرستان لنده باید استفاده شود که توجه به زیرساخت های اشتغال آفرین و توجه به ظرفیت های موجود در بحث کرونا یک چالش اساس داریم که باید ابن مهم توجه جدی شود.

سرهنگ روح اله ویسی تصریح کرد: برگزاری مراسمات عزاداری یکی از چالش های مهم در سطح شهرستان است که نیازمند مشارکت همه بزرگان، ریش سفیدان و متنفذین است.

وی تاکیدکرد: از هفته آینده گروهی متشکل از سپاه و بسیج، هلال احمر، شبکه بهداشت و همیاران محله در هفت منطقه تعیین شده شهرلنده اجرایی خواهد شد که باید این مهم  با همکاری و همراهی مردم ارجایی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: باید شما متنفذین و ریش سفیدان در تسهیل کردن مراسمات عزاداری و شادی  با هدایت کردن رفتار های اجتماعی افراد طایفه و فامیل و پرهبز از  تجمعات همکاری لازم را برای قطع زنجیره این بیماری داشته باشیم.

ویسی گفت: سپاه برای همکاری و همراهی با سایر ادارات در بحث مبارزه با بیماری کرونا آماده همکاری است و در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز که تاکید بر مدیریت هوشمند بیماری کرونا است نیز به کمک سایر ادارات شتافته تا این وضعیت موجود سامان بخشیده شود.

وی تاکیدکرد: استفاده از توان و ظرفیت نیروهای بسیجی و سایر گروه ها در سطح شهرستان و با تعیین مرزبندی محلات و با تامین آذوقه لازم برای خانواده های مبتلا به کرونا در سطح کوچه برای ادامه درمان و طی دوره قرنطینه خانگی که نیازمند حمایت و مشارکت همگان است.

در ادامه نیز حجت الاسلام سپهر  با تبریک هفته بسیج گفت: سپاه شاه کلید امنیتی محور مقاومت در جهان است و تولیدات موشک های رگباری سپاه تمام معادلات جهان را برهم ریخت.

وی افزود: سپاه در بحث تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی توانست با فعالیت های فرهنگی و دینی خیلی خوب عمل کند وسپاه قدس به عنوان شاه کلید جبهه مقاومت معادلات جهانی استکبار جهانی را برهم زده است.

مشاور استاندارخوزستان تصریح کرد: خروجی سپاه تامین امنیت و آرامش امروز کشور است که تامین کننده نیروهای انقلابی و سپاه نیروی بسیج است که خروجی این نیرو باعث تشکیل سپاه، بسیج، وزارت اطلاعات و حوزه های علیمه و سایر ارکان مختلف نظام را تشکیل می دهد.

وی تاکیدکرد: بسیج چشمه جوشان نیروهای مخلص و مبارزی است که در حوزه های مختلف توانمندی و مدیریت انقلابی خویش را به منصه ظهور گذاشته است.

وی گفت: امروز مشکلات اساسی انتخابات امریکا و نسخه درموکراسی امریکا به خوبی از نبود شورای نگهبان و پیش بینی یک سال گذشته مقام معظم رهبری در بحث انتخابات امریکا است .

سپهر گفت: وجود مقدس شجره طیبه بسیج تامین کننده تمام نیروهای انسانی مسئولیت های حساس در سطح ملی است که رسالت بسیج در حوزه منطقه نیز حزب الله لبنان در بیخ گوش رژیم منحوس اسرائیل تشکیل شده است که در حماس و یمن و عراق این بسیج مردمی در حال فعالیت و اجرای ماموریت های ویژه برعلیه مستکبرین است.

مشاور استاندار خوزستان گفت: امریکا عراق را گرفت و هزاران نخبگان و شخصیت های دینی و سیاسی را ترور کردند و داعش را تولید کردند و سوریه و سایر شهرها را گرفتند که با تشکیل حشدالشعبی و الگوگیری از بسیج ایران جلوی تاخت و تاز های داعش و امریکایی ها در منطقه گرفته شده است.

وی گفت: طنین نام و تشکیل فرهنگ حشدالشعبی شاهد طنین انداز شدن نوای بسیج در جهان هستیم که در عراق ، سوریه و یمن در حال اجرا است که تمام نقشه های شوم دشمنان با روحیه بسیجی در حال اجرایی است و روز به روز بر کارآمدی این نیرو افزوده شده است.

وی گفت: چهلل سال توطئه های دشمنان در جبهه های نرم و سخت و تحریم ها، و ایجاد نفوذی های مختلف و شبکه های مختلف ضد انقلاب شبانه روز تلاش کردند تا نام بسیج و روحیه بسیجی حذف شود ولی غافل از اینکه بسیج یک تفکر و اندیشه است که حذف شدنی نیست.

سپهر گفت: مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی کمر شکن امروز نشان دهنده تعالی بخشی اندیشه بسیج بر مبنای روحیه بسیجی است که در جامعه چنان به درستی نفوذ پیدا کرده است و روز به روز در حال بروز رسانی است.

وی گفت: هفته بسیج فرصت تعالی بخشی برای ترویج اندیشه های بسیج برای تعالی یک جامعه پویا فراهم است و امروز این تفکر به درستی شکل گرفته است.

مشاوراستاندار خوزستان گفت: ریش سفیدان و اندیشمندان شهرستان باید فرمانده جوان سپاه شهرستان را برای رفع چالش ها و آسیب ها کمک کنند تا شهرستانی پویا داشته باشیم.

وی گفت: بحث کاهش حضور مردم در تشییع جنازه ها و عروسی ها در بحث شرایط کرونایی یکی از ضرورت های مهم جامعه است که باید این مهم در جامعه به درستی صورت پذیرد.

سپهرگفت: دو ماموریت مهم سپاه در حوزه کنترل بیماری کرونا و نظارت بر بازار از نیازمندی های مهم جامعه است.

در ادامه نیز برخی از معتمدین به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت