پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آذر 1399 ساعت 17:09:: شناسه خبر: 88787

۵ هزار جریمه کرونایی در کشور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از جریمه کرونایی ۵ هزار خودرو خبر داد و گفت: در تمام محور‌ها شاهد کاهش تردد هستیم.

سردار هادیانفر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۱۵۶ هزار وسیله تذکر داده شده و ۱۱۰ هزار وسیله بازگشتند و ۵ هزار جریمه کرونایی هم در کشور اعمال شده است.

سردار سید کمال هادیانفر اظهار کرد: بلافاصله بعد از ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، عوامل پلیس راهور در ساعت ۲۴ بامداد ۳۰ آبان ماه، در هزار و ۱۸۱ نقطه اعم از ورودی و خروجی شهر‌های قرمز و نارنجی مستقر شدند و انجام وظیفه کردند.
رییس پلیس راهور ضمن تقدیر و تشکر از هموطنان در حذف سفر‌ها و توجه به توصیه‌ها، افزود: در دو روز از اجرای طرح، در تمام محور‌های مشمول طرح کاهش تردد هستیم.
این مقام انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در این طرح با تمام توان خود در حوزه ورودی و خروجی شهر‌ها با تذکر، انجام وظیفه می‌کند.
سردار هادیانفر ادامه داد: بر اساس مصوبات ابلاغ شده به پلیس راهور، در شهر‌ها نیز دوربین‌ها فعال هستند و از ساعت ۲۱ تا چهار صبح اعمال قانون می‌کنند.
رییس پلیس راهور متذکر شد: بیش از هفت هزار نفر از همکاران ما در حوزه راه و شهر این مأموریت خطیر را در کنار کادر بهداشت و سلامت کشور انجام می‌دهند و خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی از تنش رانندگان و پلیس نبوده است و مردم نهایت همکاری را با پلیس دارند.
وی متذکر شد: تمام تلاش ما این است که در کنار کادر بهداشت و سلامت جلوی شیوع این بیماری را بگیریم و جرایم صورت گرفته نیز کمترین حد ممکن بوده است.

اولویت ما جریمه نیست

این مقام انتظامی بیان کرد: تاکنون حدود پنج هزار جریمه در کشور انجام شده و تلاش بر این است که با تذکر و پیامک‌ها اقدامات خود را انجام دهیم و شاهد کمترین جریمه در این رابطه باشیم.
سردار هادیانفر با تأکید بر اینکه این جرایم هم توسط دوربین‌ها و هم توسط افسر‌های راهور صورت گرفته است، تصریح کرد: اغلب این جرایم در مبادی ورودی انجام شده است، دوربین‌های راهور، دو شب در محور‌های جاده‌ای فقط به تذکر به رانندگان خاطی بسنده کردند و این تذکرات باعث کاهش تردد در جاده شده، اما از امروز در محور‌های جاده‌ای برای پلاک‌های غیر بومی در مبادی ورودی شهر‌های قرمز و نارنجی جریمه صورت می‌گیرد.

منبع صدا و سیما‌

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت