پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1399 ساعت 09:09:: شناسه خبر: 89070

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه دراستان کهگیلویه وبویراحمد درپی شهادت محسن فخری زاده

امام جمعه یاسوج و نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ترور شهید دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان بنام کشور را تسلیت گفت.

صدای جنوب :

متن پیام سیدنصیرحسینی به شرح ذیل است؛

بسم‌رب‌الشهدا و الصدیقین

دشمنان کور دل نظام جمهوری اسلامی یک بار دیگر با هدف اخلال در حرکت رو به جلوی علمی کشور به خصوص کند کردن و توقف مسیر رشد و توسعه دانش دفاعی و هسته‌ای کشور دکتر محسن فخری‌زاده از پژوهشگران نامی و بزرگ صنعت دفاعی را به شهادت رساندند.

شهید فخری‌زاده پژوهشگری لایق و برجسته و از پیشگامان حرکت رو به جلوی علمی کشور در صنعت دفاعی بود که دشمنان کوردل ایران اسلامی به ویژه صهیونیست‌های تروریست و آدمکش با این ترور کور عمق کینه و نهایت واهمه خود را نسبت به پیشرفت‌های علمی کشور توسط فرزندان حضرت روح‌الله «ره» نشان دادند.

دشمن مستکبر و جنایتکار و صهیونیست‌های تروریست بدانند که دانشمندان هسته‌ای ما هر یک ده‌ها و بلکه صدها نخبه علمی متعهد پرورش داده‌ا‌ند و این مسیر پر افتخار با ریختن چنین خون‌های پاکی هرگز مسدود نمی‌شود.

این جانب شهادت دانشمند راه عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم روحی له الفدا، رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی، ملت شریف و صبور ایران اسلامی، خانواده شهید بزرگوار و مردم شهیدپرور، همیشه در صحنه و بصیر کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

سیدنصیرحسینی امام جمعه یاسوج و نماینده محترم ولی فقیه استان درکهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت