پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آذر 1399 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 89807

در خطبه های نماز جمعه مطرح شد:

انتقاد امام جمعه لنده از بی توجهی آبفای استان در عدم پرداخت حقوق آبداران

خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته در برخی از شهرهای استان با وضعیت زرد و سفید برگزار شد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت:در سایه فرهنگ اخلاق و معنویت است که دین به بالاترین سطح تعالی خویش خواهد رسید.

امام جمعه لنده تصریح کرد:فرهنگ ظلم پذیری از سوی دشمنان ما در حال ترویج است ولی ما با اندیشه حسینی که داریم باید به دنبال ملغی کردن فرهنگ یزیدی و ترویج فرهنگ حسینی در جامعه اسلامی باشیم و با غیرت دینی این مهم را اجرایی کنیم.

وی تاکیدکرد:آیت الله یزدی یکی از عالمان پارسا و مجتهدی بود پارسا و یار صدیق امامین انقلاب بود و خدمات ارزشمندی برای نظام داشتند.

محمودی اصل گفت:ایشان در دول خدمت کاری و عمر مقدس خویش یار ویاور رهبری بودند و در این راه مجذوب ولایت بودند.

وی گفت: ترور شهید والامقام شهید محسن فخری زاده عملی ننگین بود که ایادی استکبار به سرکردگی صهیونیست ها صورت گرفت که این اقدام بدون شک پاسخی قاطع در پی خواهد داشت ولی این پاسخ باید در زمان خود صورت گیرد.

امام جمعه لنده گفت: باید حواسمان باشد که تاخیر در اجرای انتقام سخت باعث دلسردی مردم خواهد شد ولی باید به بهترین شکل و هوشمندانه برخورد قاطع خواهد شد و ایران این اقدام را حق طبیعی خویش می داند و در گام بعدی اخراج آمریکایی ها از منطقه یکی دیگر از مطالبات مردم است.

وی گفت: سپر محافظ آمریکا واسرائیل حکومت آل سعود است و قطعا این مهم از سوی جامعه اسلام پیگیری خواهد شد و این حکومت باید در منطقه تضعیف شود که این اقدام از سوی یمن و جنبش انصار الله در حال شکل گیری است.

محمودی اصل تاکید کرد: اقدام خوب مجلس شورای اسلامی در بحث ترور شهید فخری زاده ثابت کرد که دوران عقب نشینی های یک طرفه گذشته است و این اقدام و طرح از نظریه های مختلف استفاده شده است که پنج ماه است که روی آن کار شده است وبه عنوان یک قانون قطعی با حمایت شورای نگهبان است که تخطی از آن جرم است و دولت ملزم به اجرای بند بند آن است.

وی گفت: این طرح کمک کار دولت برای ادامه کار است و در تعیین زمان مقرر باید ابلاغ شود و دستگاه دیپلماسی ما باید این مباحث را پیگیری کند.

امام جمعه لنده گفت:  شرایط اقتصادی مردم مطلوب نیست و اما و اگر های زیادی در بحث بودجه ۱۴۰۰وجود دارد هم مشکلات معیشتی مردم چندان مورد توجه قرار نگرفته است که سرفصل های بودجه ای آن باید مورد توجه قرار می گرفت که تاکید مقام معظم رهبری بود باید در بودجه سال آینده کشور مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: گلایه داریم از فرصت سوزی برخی مدیران و روز مرگی آن و اکتفاکردن به تایم اداری و نداشتن روحیه کاری و جهادی که این رویه باید تغییر کند.

خطیب جمعه لنده گفت: کارهای هستند که نیازمند بودجه زیادی نیست و می شود با بودجه های کم مشکل مردم حل شود ولی متاسفانه وعده ها به خاطر طولانی شدن پروژه ها اعتماد مردم را از دست دادند.

وی افزود: تحرک و پویایی و عشق به خدمت باید حل شود و مشکل ابداران علی رغم همه پیگیری های آنان به جایی نرسید و این درحالی است که این قشر زحمتکش با حقوق معوقه مواجه هستند و اعتراضات خود را همه جا داد زدند ولی از کوتاهی مسولان استانی صورت می گیرد.

وی گفت:انتظار داریم نمایندگان مجلس و استاندار از طریق وزارت خانه های مطبوع پیگیر مشکلات و پرداخت مطالبات ابدارانی باشند که در این وضعیت بد اقتصادی شرمنده خانواده خویش نباشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت