پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آذر 1399 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 89977

بررسی وضعیت پتروشیمی دهدشت با حضورنماینده مردم کهگیلویه بزرگ/فعال شدن این پروژه آرزوی دیرینه‌ام بود

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در بازید و بررسی از وضعیت پروژه پتروشیمی دهدشت گفت: فعال شدن این پروژه یکی از آرزوهای دیرینه ام بود که امروز با فعال شدن این پروژه بسیار خوشحالم و از این بابت خدا را شاکر و سپاسگزارم.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب  از یاسوج، نشستی با حضور حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر صاحب نسق مدیرعامل شرکت پتروشیمی دهدشت و  خسروی، مدیرعامل شرکت پترو پارس ایران، صمیمی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان کهگیلویه و جمعی از کارشناسان و مسؤولان در خضوص وضعیت پتروشیمی دهدشت برگزار و همچنین از عملیات اجرایی احداث کارگاه مرکزی، انبارها و ساختمان آتش‌نشانی و عملیات ساخت دفاتر اداری و کمپ مهندسی که در چند روز گذشته کلید خورد، بازدید کردند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: امروز در یک خاکریز  و علیه فقر، نداری و محرومیت می‌جنگیم  و کسانی که در حال کار هستند معتقدم در یک میدان جهادی به تمام معنا در حال تلاش هستند.

حجت‌الاسلام موحد افزود: خدمت به همه مردم کار ارزشمند و مقدسی است و بعنوان کسی که به مردم احساس دارم بدون از هیچ گرایش سیاسی دست همه مسؤولان را جهت رفع محرومیت و مشکلات مردم می‌بوسم.

موحد گفت: امروز یکی از بهترین روزهای زندگیم است که شاهد فعال شدن این پروژه هستم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پروژه یکی از آرزوهای دیرینه ام بود که امروز با فعال شدن این پروژه بسیار خوشحالم و از سوی دیگر شاهد بکارگیری فرزندان این منطقه هستم و از این بابت خدارا شاکر و سپاسگزارم.

موحد خاطرنشان کرد: بعد از جلسات و پیگیری‌های مستمر در تهران با مسؤولان مربوطه در راس وزیر محترم نفت امروز اولین جلسه را برگزار کردیم و از گزارش کاری که دست اندرکاران دادند بسیار راضی هستم و خوشحالم که تلاش‌هایم به ثمر نشست و انشالله درآینده نزدیک شاهد بکارگیری نیروهای بیشتری خواهیم بود.

وی از کلیه دست اندرکاران و مسولان استانی و شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.

محمدرضا صاحب نسق مدیر عامل پتروشیمی دهدشت نیز در این نشست اظهار کرد:در بخش غیرصنعتی، مطالعات ژئوتکنیک، عملیات تسطیع و فنس‌کشی محوطه و همچنین طراحی و نصب دکل مخابراتی و شبکه IT و عملیات حفاظت فیزیکی سایت به سرانجام رسیده بود.

وی افزود: با اجرای این طرح ملی، منطقه دهدشت به یکی از قطب‌های پتروشیمی تبدیل شده و اشتغال زیادی را در دو سال آینده در منطقه ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل پتروشیمی دهدشت گفت: در حال حاضر در شرکت های پتروپارس ،گوپله،ژالکه،دریا پیمان بوشهر(پیمانکار حراست)تعداد ۱۷۳ نیرو مشغول به کار هستند که از این تعداد ۱۲۶ نفر بومی و تعداد ۴۷ نفر غیر بومی مشغول به کار هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت