پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1399 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 90050

آغاز گشت های ویژه تعزیرات حکومتی شب یلدا در استان/همنشینی یلدا و کرونا؛ انتخاب مرگ به سبک دورهمی

مدیر کل تعزیرات حکومتی  استان کهگیلویه و بویراحمد  از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار میوه، شیرینی و آجیل در آستانه شب یلدا در استان خبر داد.

۲ماه بیشتر به یک‌سالگی کرونا در کشور نمانده و در این ۱۰‌ماه مردم یاد گرفته‌اند چطور با آن زندگی کنند

با عنایت به در پیش بودن شب یلدا  در شامگاه چهارشنبه شب ۲۶ آذرماه اقدام به  بازدید از قنادان وآجیل و خشکبار فروشی و میوه فروشان در  شهر یاسوج   نموده و در این خصوص  کنترل و نظارت های قینت ها   لازم را اعمال نمودند .

 به گزارش خبرنگار صدای جنوب  از یاسوج مدیر کل تعزیرات حکومتی  استان کهگیلویه و بویراحمد  از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار میوه، شیرینی و آجیل در آستانه شب یلدا در استان خبر داد.

 صالحی تصریح کرد :همزمان با فرا رسیدن شب یلدا و افزایش تقاضای مردم برای خرید میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار، گشت‌های ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری سازمان صمت در این رابطه وارد عمل شده اند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این گشت‌ها با حضور بازرسان دستگاه‌های ناظر، به‌صورت ۲۴ ساعته تا شب یلدا ادامه خواهد داشت و با متخلفان به‌شدت برخورد خواهد شد. در این طرح از همه اصناف به‌ویژه میوه‌فروشی، آجیل‌فروشی و قنادی‌ها به‌صورت سر زده سرکشی و بازدید به عمل خواهد آمد.

صالحی با بیان اینکه این بازرسی‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و با هدف تشدید نظارت‌ها و برخورد با گرانفروشان انجام می‌شود، افزود: مقرر شده تا پرونده‌های متشکله در این طرح با سرعت و جدیت رسیدگی و مجازات سنگینی برای متخلفان اعمال شود.

صالحی خاطرنشان کرد ؛گشت‌های نظارتی اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت نیز در نظارت بازار شب یلدا فعالیت دارد. ونظارت بر اصناف عرضه آجیل و خشکبار، شیرینی و میوه فروشی‌ها در اولویت بیشتری قرار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند گزارش‌های گران فروشی و تخلفات را به سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند،

صالحی  در پایان با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود و ضمن دعوت از مردم جهت عدم برگزاری دوره همی‌ها به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد  : تعزیرات حکومتی در برخورد با اصنافی که با گرانفروشی به مردم اجحاف می‌کنند هیچگونه اغماضی نخواهد کرد و مجازات‌های جرائم نقدی سنگین، نصب پارچه تخلف و تعطیلی واحد صنفی برای اصناف متخلف با جدیت اعمال شود.

         

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت