پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آذر 1399 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 90137

بازدید مدیرکل سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از شرکت های تعاون روستایی و مرکز خدمات جهادکشاورزی دشمن زیاری کهگیلویه

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از شرکت های تعاون روستایی و مرکز خدمات جهادکشاورزی دشمن زیاری کهگیلویه بازدید و بر حمایت از کشاورزان این منطقه بعنوان قطب کشاورزی استان تاکید کرد.

صدای جنوب:

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از شرکت های تعاون روستایی و مرکز خدمات جهادکشاورزی دشمن زیاری کهگیلویه بازدید و بر حمایت از کشاورزان این منطقه بعنوان قطب کشاورزی استان تاکید کرد.

قدرت الله ویسی گفت:تعاون روستایی در زمینه های مختلف اسیب شناسی نموده و بابرنامه ریزی سعی در برطرف نمودن مشکلات داشته است. ویسی بابیان اینکه میوه شب عید مردم از دسترنج کشاورزان استان تامین و در سردخانه دو هزارتنی یاسوج ذخیره شده گفت:با خرید تضمینی ۲۷۰ تن سیب درختی علاوه بر حمایت از کشاورزان مانع دلال بازی در این عرصه شدیم.

وی ادامه داد:معرفی سیب استان بعنوان برند کشوری سبب شده تا سیب تولیدی کشاورزان بانام کهگیلویه و بویراحمد توزیع شود و جلوی سوء استفاده سایراستان ها رابگیریم.

وی گریزی به بحث خرید تضمینی گندم زد و گفت:سهم تعاون روستایی استان از ۵۴ هزارتن گندم خریداری شده ۲۸ هزارتن بوده که در شهرستان کهگیلویه با اخذ مجوز پس از ۵ سال بیش از ۱۶ هزارتن گندم خریداری و بهای ان به کشاورزان در کوتاهترین زمان پرداخت که این مهم سبب تقویت مالی تشکل های وابسته بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان گردید.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ الگوی کشت و تنوع در این زمینه را مهم برشمرد و گفت:بیش از ۷۰۰ تن کلزا برای نخستین بار از کشاورزان خریداری گردید.

ویسی با قدردانی ازمدیر و  کارشناسان مرکز خدمات جهادکشاورزی دشمن زیاری وظیفه انها را در این بازه زمانی خطیر دانست وگفت:این منطقه دارای ظرفیت های بالایی است و کارشناسان باید با نگاه علمی این ظرفیت ها را در سطح ملی معرفی نمایند.

قدرت الله ویسی تعاون روستایی را موتور محرکه تشکل ها و کشاورزان ذکر کرد و بر فعالیت اتحادیه ها و تشکل ها و بروزرسانی انها تاکید نمود.

ویسی پنهان کاری اسیب ها و کمبودها را چاره ساز ندانست و گفت:باید با همدلی و همکاری انها را برطرف کنیم. وی افزایش سهمیه ارد منطقه دشمن زیاری را خاطرنشان کرد و گفت:تامین کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان با استفاده از ظرفیت اتحادیه ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

قدرت الله ویسی با اشاره به پیگیری مشکلات گوجه کاران گچسارانی و سود انها در این مدت تصریح کرد:مجوز خرید تضمینی گوجه فرنگی تولیدی در ۲۴ ساعت گرفته شد وبا خرید تضمینی  ۱۴ هزار تن گوجه کشاورزان گچساران ، چرام ،باشت و کهگیلویه  به اصفهان و مرودشت فارس حمل و  به ازای هر کیلو  ۴۰۰ تومان بیش از ۵۳ میلیاردتومان یارانه حمایتی اختصاص یافت.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از حمایت استاندار ،معاونان و مجموعه مدیران استان به طور ویژه از الیاس تاج الدینی و همکاران وی در سازمان جهاد کشاورزی استان قدردانی و این موفقیت ها را حاصل همکاری و همدلی انها بیان کرد.

وی بر فعال تر شدن شرکت های تعاونی در مناطق گرمسیری تاکید کرد و گفت:پایداری کشور پس از نفت به کشاورزی وابسته است و همه باید برای تحقق سخنان معظم رهبری در عرصه تولید حرکت نماییم.

ویسی اظهار کرد:تعاون روستایی تا چندی پیش فاقد بودجه و اعتبار لازم بود اما اکنون دارای ردیف اعتباری در برنامه و بودجه است و نداشتن اعتبار جایگاهی در تعاون روستایی ندارد.

این مسیول تاکید کرد: اگر کرونا نبود به تمامی روستاها سفر و مشکلات انها را بررسی می کردم.

ویسی در پایان گفت:سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب بالاترین واریزی درآمدهای تکلیفی در میان سازمان‌های کل کشور، رتبه اول را کسب و درسال ۹۹ در صدر جدول قرار و مورد تقدیر و تشکر سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران قرار گرفت.

بر پایه گزارش صدای جنوب،قدرت الله ویسی ۱۸ آذر ماه ۹۸، سکان سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت، او توانست تا حد زیادی سازمان تعاون روستایی را از حواشی سال‌های اخیر دور کند و این سازمان را روی مدار واقعی خود قرار دهد.
ویسی با قدرت چانه زنی بالا، مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور را متقاعد کرد که بیش از گذشته به نقش و جایگاه تعاون روستایی در رونق اقتصادی، تولید و اقتصاد مقاومتی توجه کنند. نتیجه دیدارهای مکرر و برگزاری جلسات مرتب و با حساب و کتاب او با رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه، گروه تلفیق بودجه و سایر مسئولان ارشد، افزایش بودجه سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
ارتقاء جایگاه تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور، زبان زد مدیران ارشد کشوری است، ویسی برای مبارزه با تخلفات و اصلاح بدعت‌های ناجور، جانانه ایستادگی کرد. او جلوی انحرافات در شبکه‌های مرتبط با سازمان تعاون روستایی را گرفت. اکنون نظام اداری تعاون روستایی کشور، ویسی را به عنوان مدیری مقتدر، پاکدست، توانمند و اهل تعامل برای پیشبرد اهداف سازمان و منافع مردم می‌دانند. او در تعامل با مدیران ارشد استان و کشور موفقیت‌های خوبی به دست آورد. ساماندهی اتحادیه‌ها و تشکل‌های مربوط به سازمان و نظارت و حمایت دقیق و خوب بر آنها سبب گردید که نام سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد بدرخشد. اتحادیه و تشکل‌ها را وارد فعالیت اقتصادی و درآمدزایی کرد و از قِبَل این کار ۲ میلیارد تومان سود حاصل شد. و دست دلالان و واسطه گران تا حد زیادی بسته شد.
عملکرد سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولان جشنواره شهید رجایی استان را به تشویق قدرت الله ویسی ترغیب کرد. و به عنوان دستگاه برتر از نظر شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شد.

ویسی قریب به ۲۸ سال سابقه رسمی پست‌های مدیریتی زیادی در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله؛ معاونت‌های مختلف، رییس منطقه ۳ کشور در مباحث ارزیابی عملکرد استان‌ها، دارای صدها لوح تقدیر از وزارت خانه و استانداری و دیگر بخش‌ها، مسئول امور دانشجویی جهادسازندگی سابق، مسئول امور شهرستان ها و مجلس جهادکشاورزی استان، مدیربازرسی ورسیدگی به شکایات در جهاد کشاورزی استان، رئیس منطقه ۳کشور در ارزیابی وعملکرد وزارت جهاد کشاورزی، معاون اداری مالی و معاون بودجه سازمان جهاد کشاورزی، عضو گروه ۸نفری کشوری مبارزه با زمین خواری و… را در کارنامه خود دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت