پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 دی 1399 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 90444

تجلیل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت از مجاهدت مدافعان سلامت در بیمارستان امام خمینی(ره)

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت به ۱۵ نفر از کادر پرستاری بیمارستان امام خمینی(ره) لوح تقدیر اهدانمودند.

صدای جنوب :

به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، شهردار و اعضای  شورای اسلامی شهر دهدشت، از بخش جراحی عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) بازدید و با اهداء گل و لوح تقدیر از زحمات و تلاش های صادقانه پرستاران این بخش تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ شهردار  شهر دهدشت در این بازدید گفت: این روز فرصت مناسبی برای پاسداشت خدمات پرستاران زحمتکش است که با پیروی از حضرت زینب کبری(س) به همنوعان خود خدمت می‌کنند و پرستاری شغلی بس سخت و دشوار بوده و این قشر زحمت کش شب تا سحر التیام بخش دردها بر بالین بیماران هستند.

احسان تابش نژاد در ادامه تصریح کرد: پرستاران از جایگاه خاص و ویژه‌ای در نظام سلامت شهروندان برخوردار هستند به‌ گونه‌ ای که بدون توجه به پرستاری عملاً نمی‌توان سلامت شهروندان را تضمین کرد.

سید کمال الدین شریف مقدم نیز در این بازدید از حضور شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر دهدشت در بیمارستان به پاس قدردانی از کادر پرستاری، تقدیر و تشکر نمود و گزارشی از عملکرد کادر درمانی در مقابله و مواجهه با بیماری کرونا و وضعیت فعلی بیمارستان ارائه و این میلاد فرخنده را به همه پرستاران تبریک وشادباش گفت.

لازم به ذکر است شهردار و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر دهدشت به ۱۵ نفر از کادر پرستاری بیمارستان امام خمینی(ره) با اهدا لوح تقدیر قدردانی کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت