پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1399 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 91582

برق رسانی به روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در کهگیلویه و بویراحمد

به یک هزار و ۷۶۰ روستای بالای ۱۰ خانوار در استان کهگیلویه و بویراحمد برق رسانی شد.

به گزارش صدای جنوب ، مدیر عامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: یک هزار و ۷۶۰ روستای بالای ۱۰ خانوار در استان کهگیلویه و بویراحمد برق دار شدند.
راهزادی به نقش پررنگ سازمان صدا و سیما اشاره کرد و افزود: سازمان صدا و سیما به نحو مطلوب همکاری داشته و خدمات را به خوبی نشان دادند و با مطرح کردن مشکلات باعث شد ما برای رفع آن اقدام کنیم.
راهزادی با اشاره به عملکرد دوره ۶ سال مدیریت خود گفت: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق  ۹۰ درصد روستا‌های استان انجام شد.
راهزادی اضافه کرد: در این مدت چندین ماشین آلات از جمله ۴ دستگاه بالابر خریداری شد که کمک بزرکی به اصلاح وخرابی‌های شبکه کرد.
وی گفت: تلاش شد همه معوقه‌ها وبدهی‌ها به پیمانکاران را در این مدت پرداخت کنیم.
جمال معتمدی زاده مدیر جدید شرکت توزیع نیروی برق استان در این آیین گفت: با رویکرد شرکت توانیر برنامه‌هایی که در صنعت برق هست دنبال می‌کنیم و انتظار داریم که همه با همکاری و تعامل  بتوانیم نواقصی که در حوزه برق استان هست را برطرف کنیم.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر نیز گفت: در اطلاع رسانی و آگاه سازی به مشترکان برق در کشور خیلی توسعه یافته عمل نکردیم برای همین باید در این مورد برنامه ریزی کنیم.
رخشانی مهر افزود: دردو ماه گذشته ۷ میلیون ۲۰۰ هزار مشترک در کشور کم مصرف بودند و همچنین از تعداد پرمصرف‌ها در کشور ۹ درصد کاسته شده است.
رخشانی مهر اضافه کرد: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده که مدیران برق استان باید این موضوع رو غنیمت بشمارند.
وی توصیه کرد: نیروی انسانی بهترین سرمایه است و باید از این نیرو به خوبی استفاده شود، چرا که نیروی انسانی مهمترین امکان برای توسعه است.
در این آیین از زحمات داوود راهزادی تقدیر وآقای جمال معتمدی زاده به عنوان مدیر جدید شرکت توزیع نیروی برق استان معرفی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت