پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1399 ساعت 08:10:: شناسه خبر: 91847

برگزاری اختتامیه پنجمین سوگواره شعر منطقه ای مشک تشنه درچرام+تصاویر

امروز پنجشنبه ۲۵دی ماه ۹۹ آیین اختتامیه پنجمین سوگواره شعر منطقه ای مشک تشنه با حضور مدیر کل اداره فرهنگ وارساد اسلامی ،امام جمعه محترم،فرماندار ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، شاعران و مسولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت شهرستان چرام برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ازچرام،سیدمحمد تقوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام گفت: امروز پنجشنبه ۲۵دی ماه ۹۹ آیین اختتامیه پنجمین سوگواره شعر منطقه ای مشک تشنه با حضور مدیر کل اداره فرهنگ وارساد اسلامی ،امام جمعه محترم،فرماندار ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، شاعران و مسولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت شهرستان چرام برگزار شد.

تقوی افزود؛ پس از تبلیغات تعداد۴۸۶ اثر از استان های فارس،بوشهر، خوزستان،لرستان،چها محال بختیاری،اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه سوگواره ارسال شد.

وی بیان کرد؛ قرار بود اختتامیه این سوگواره در اربعین حسینی برگزار شود اما بخاطر شیوع گسترده بیماری کرونا این آیین به تعویق افتاد و نهایتا در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها این آیین را در شهرستان چرام برگزار کردیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام افزود؛ پس از بررسی و داوری آثار ارسالی داوران آثار را در سه بخش کلاسیک،سپید و گویشی مورد بررسی قرار دادند که در بخش کلاسیک مجتبی خرسندی از بروجرد زهره کشاورز از استان فارس امیرسلیمانی از کهگیلویه و بویراحمد اول تا سوم شدند.

دربخش سپید فرشید ابراهیمی ازبوشهر محمد صالح کرمی از کهگیلویه ونرگس شرندی از دنا اول تا سوم و در بخش گویشی زهرامحمدی از چرام خسرو محمدی از اصفهان و ایمان رضایی بازی از خوزستان اول تا سوم شدند.

تقوی در پایان گفت؛ باتوجه به بیماری کرونا لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان برای آنها ارسال خواهد شد.


دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت