پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1395 ساعت 05:09:: شناسه خبر: 9237

علی مطهری:

برای حل مشکل محصوران با رهبری ملاقات می‌کنیم

مطهری: ما به عنوان نماینده تصمیم داریم ملاقاتی با رهبری و محصوران داشته باشیم تا بتوانیم این مشکل را که مانعی در راه وحدت ملی است حل کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از تصمیم برخی نمایندگان برای ملاقات با رهبر انقلاب و محصوران (موسوی،کروبی,رهنورد)برای حل مشکل حصر خبر داد.

علی مطهری که در همایش روز دانشجو در دانشگاه امیرکبیر سخن می‌گفت اظهار کرد: ما از مسئولان کشور می‌خواهیم صدای دانشجویان را بشنوند به دنبال حل موضوع حصر خانگی باشند. به هر حال این خواست بخش مهمی از جامعه است و باید تلاش کنیم این مشکل را از طریق گفت‌وگو، همدلی و راه مسالمت‌آمیز حل کنیم.

وی افزود: ما به عنوان نماینده تصمیم داریم ملاقاتی با رهبری و محصوران داشته باشیم تا بتوانیم این مشکل را که مانعی در راه وحدت ملی است حل کنیم.

نائب رئیس مجلس ادامه داد: این امر حتی به نفع اوضاع اقتصادی کشور است زیرا هر قدر وحدت و همدلی در جامعه حاکم باشد اوضاع اقتصادی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نیز بهتر خواهد بود. نباید این‌طور باشد که مسئولان شعارها را بشنوند و بازهم هر کس به دنبال کار خود باشد.

وی تاکید کرد:‌ البته مانعی که وجود دارد این است که تفکری بین برخی مسئولان و فعالان سیاسی وجود دارد که معتقدند محصوران تا قبل از اینکه توبه و عذرخواهی کنند نباید آزاد شوند. زیرا نظام و رهبری آسیب می‌بینند. این مانعی ایجاد نمی‌کند. ممکن است کسی همچنان معتقد باشد که در سال ۸۸ تقلب شده گرچه شاید ما معتقد باشیم این‌گونه نباشد؛ آیا شش‌سال حصر برای مجازات آن‌ها کافی نبود؟ اینکه بگوییم اینها باید اول توبه کنند نه منطق قوی دارد و نه مبتنی بر تعالیم اسلام و عقل است. (منبع: ایسنا)

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت