پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 بهمن 1399 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 92436

گزارش نخستین روز کاری فرماندار جدید کهگیلویه/

سرباز به دیدار فرمانده رفت/کریمی نژاد:محور اول کاری مبارزه با کرونا است

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در آیین ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس پیروزی اراده بر ارابه‌های جنگی بود.

صدای جنوب:

دارا کریمی‌نژاد امروز در اولین روز کاری با حضور در گلزار شهدای تنگ سپو با سردار شهید فریبرز پناهی و شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت کرد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در آیین ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس پیروزی اراده بر ارابه‌های جنگی بود.

این مسؤول گفت: شهدا نیازی به غبارروبی ندارند این ما هستیم که باید با تجدید بیعت با شهدا از اندیشه‌های زنگار گرفته و افکار ضد توسعه را از خود بزداییم.

کریمی‌نژاد ادامه داد: سردار شهید فریبرز پناهی فرمانده عملیات کربلای ۵ در دانشگاه دفاع مقدس درس‌های بزرگی به من آموخت که تا این لحظه سعی کردم فراموش نکنم.

وی تصریح کرد: شب عملیات در محضر این شهید بزرگوار بودم عقلانیت این فرمانده از سنش خیلی بالاتر بود سکوت سرشار از ناگفته‌ها داشت.

کریمی‌نژاد گفت: امیدواریم به برکت خون شهدا کهگیلویه اباد و توسعه یافته باشد.

درادامه دارا کریمی‌نژاد با امام جمعه شهرستان دیدار کرد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در این نشست اظهار داشت: با همه توان و تلاش و با شناخت از ظرفیت‌ها و مشکلات برای اثرگذاری در شهرستان گام برمی‌دارم.

 

کریمی‌نژاد در خصوص برنامه‌های خود برای پیشبرد اهداف گفت: محور اول کاری مبارزه با کرونا است.

وی ادامه داد: با توجه به ساده انگاری و عادی پنداری از کرونا برای تغییر رویکرد با جدیت همراه با احترام برنامه‌هایی در راستای مقابله با موج جدید این بیماری خواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه تصریح کرد: برای تحقق این برنامه‌ها لازم است حوزه قضایی و نیروی انتظامی و بخشداران سخت‌گیری کنند.

وی پیگیری امور عمرانی و اقتصادی را دیگر برنامه‌‌های کاری عنوان کرد و افزود: از طریق رایزنی با مرکز و تعاملات اثرگذار اقدامات لازم برای به به نتیجه رسیدن پروژه‌ها انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این نشست اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت جانفشانی شهدا و تدبیر امامین انقلاب در جهان می‌درخشد.

 

امام جمعه کهگیلویه گفت:کشوری هستیم که پرچم علوی را برافراشته‌ایم امروز دنیا جمهوری اسلامی اسلامی را به عنوان کشور تاثیرگذار پذیرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تاسی از راه شهدا ادامه مسیر را به سمت ترقی و سربلندی سوق خواهد داد، افزود: فرماندار بودن توفیق است این لطف خدا را کم ندانید.

 

 حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد:کهگیلویه را نمی‌گویم محروم است بلکه رنجور است به معنای دیگر از ظرفیت‌های موجود که می‌تواند تحول شگرف ایجاد کند، استفاده نشده است.

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه نگاه حزبی و جریانی شهرستان را از توسعه بازمی‌دارد، گفت: مسوولیت‌ها گذراست با نگاه توسعه‌ای برای منافع مردم باید گام داشت.

 

وی ادامه داد: عدم برنامه‌ریزی دقیق، نداشتن راهکار و غلبه حاشیه بر متن خیلی از مسوولان را رها کرده و به حاشیه پرداختند.

امام جمعه کهگیلویه از اتابک فرماندار سابق یاد کرد و گفت: آقای اتابک شبانه روز پای کار و علاقمند به کار بود.

 

وی خطاب به کریمی‌نژاد افزود: قطعا حضرتعالی با تجربه‌ کاری و شناخت از شهرستان موفقیت خواهید داشت.

وحدانی‌فر گفت: نهاد امامت وظیفه مشخص و معینی دارد امام جمعه تنها خطبه خوان جمعه نیست برای رفع مشکلات شهرستان و مطالبات مردم با مسؤولان تعامل و همفکری داریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت