پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 بهمن 1399 ساعت 09:11:: شناسه خبر: 92680

امام جمعه کهگیلویه:

توانمندی اقتصادی به فرهنگ‌سازی در حوزه زیربنایی نیاز دارد

امام جمعه کهگیلویه گفت: ستاد اجرایی فرمان امام یکی از نهادهایی است که خدمات چشمگیری داشته اما در استان ما به دلیل عدم استقلال به خوبی از این ظرفیت استفاده نشده بود.

صدای جنوب :

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی کارهای عظیمی در کشور انجام شد.

امام جمعه کهگیلویه گفت: ستاد اجرایی فرمان امام یکی از نهادهایی است که خدمات چشمگیری داشته اما در استان ما به دلیل عدم استقلال به خوبی از این ظرفیت استفاده نشده بود.

وی با اشاره به منفک شدن ستاد استان از فارس، گفت: امیدواریم کمبودهای گذشته جبران شود و توقع این است با مشورت، همفکری، همدلی و کار کارشناسی و تخصصی به سمت اهداف گام برداشته شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: ستاد اجرایی فرمان امام در ساخت واکسن کرونا و کمک به آسیب دیدگان آبروی کشور شده و نشان داد نیروهای تحت امر ولایت فقیه ظرفیت و توان مقابله با بحران‌ها را دارد.

وی با بیان اینکه توانمندی اقتصادی بیش از پول به فرهنگ‌سازی در حوزه زیربنایی نیاز دارد، تصریح کرد: گاهی تسهیلاتی به اسم اشتغالزایی پرداخت می‌شود اما شغلی ایجاد نمی‌شود.

وحدانی‌فر ادامه داد: نهادهای متعدد وامهای اشتغالزایی خوبی ارایه می‌دهند اما انحراف از تسهیلات بررسی نمی‌شود وام گیرنده تسهیلات را در جای دیگری هزینه می‌کند.

امام جمعه کهگیلویه تعریف از کار در استان را پشت میز نشینی و اداری دانست و گفت: این نگاه غلط باید اصلاح شود.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت