پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1399 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 92838

حجت الاسلام موحد الگوی مردمی بودن…

ضروری است که از حاج آقا موحد که با سعه صدر و تمرکز و دقت کامل ، پرانرژی و پرتلاش نشست ها و ملاقات مردمی را برگزارکرده اند همچنین از همراهی مشاوران پرکار و پرتلاش وپیگیر ” سید امیرعباس هاشمی ، سیدابراهیم موحد . کیانی باوند” ، همکاری مردم، نیروهای امنیتی و انتطامی، فرمانداران ، بخشداران ، ائمه جمعه ، اعضای شوراهای اداری و تامین و معتمدین شهرستانها و بخشها ، خبرنگاران و اهالی رسانه تشکر کنیم و خسته نباشید بگیم .

صدای جنوب :

خدیجه ثنائیان زاده
دکترای روابط بین الملل وجزبنیادنخبگان.
《 سیدمحمد موحد نماد والگوی مردمی بودن 》.

خدمتگزاری به مردم شاگردی درس‌های پیامبر اعظم‌(ص) است.
هرچند وظیفه اصلی نماینده مجلس قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون و دستگاه های اجرایی است اما مردم از نماینده خود انتظار دارند پیگیر مشکلات و مطالبات‌شان باشند به همین خاطر با برگزاری برنامه های ملاقات مردمی سعی می شود قدری از مشکلات مردم کاهش داده شود.
با توجه به تجربه موفق برنامه ملاقات مردمی با هدف پیگیری مشکلات مردم، حاج آقا موحد میزکارخود را د ر میان مردم آوردند تا گره از مشکلات آنها برطرف شود، حاج آقا موحد با تکیه بر تجربه نمایندگی با برگزاری این نشست های بی بدیل با این حجم فشردگی و ساعات کار،استفاده از هر فرصتی برای خدمتگزاری و تلاش برای رفع دغدغه های مردم خصلت شاخص خود که مردمی بودن می باشد را به عرصه نمایش گذاشته اند که این مهم را باید ارج نهیم .
می توان گفت مشکلات و خواسته های مردم زیاد می باشند و ظرفیت‌های استان که مغفول مانده هم زیاد است و شرایط منطقه ای و ملی بر دغدغه های افزوده است اما با تمام این مباحث
نماینده خستگی ناپذیر بلادشاپورنماینده صبور و متواضع، در این ایام کرونایی باهدف خدمت به مردم، خطر ویروس کرونا را به جان خریدند و با تلاش ها و زحمات فراوان برای شنیدن دغدغه های مردم پیش رفتند.
سید محمد موحد در طول مدت زمان شروع نمایندگی خود در دوره یازدهم شورای اسلامی همواره تلاش نموده اند از تمام ظرفیت ها جهت پیشبرد اهداف بحق حوزه انتخابیه استفاده کنند و پیشرفت های قابل قبول و خوبی نیز داشته اند و این نشان می دهد کهگیلویه مردی تاریخ ساز را در حوزه نمایندگی خود در مجلس دارد که همه دغدغه هایش رفع درد مردم می باشد مردی فیروزه ای و از جنس مردم.
حال که ملاقات های مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد خادم مردم شریف کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه به پایان رسیده است ضروری است که از حاج آقا موحد که با سعه صدر و تمرکز و دقت کامل ، پرانرژی و پرتلاش نشست ها و ملاقات مردمی را برگزارکرده اند همچنین از همراهی مشاوران پرکار و پرتلاش وپیگیر ” سید امیرعباس هاشمی ، سیدابراهیم موحد . کیانی باوند” ، همکاری مردم، نیروهای امنیتی و انتطامی، فرمانداران ، بخشداران ، ائمه جمعه ، اعضای شوراهای اداری و تامین و معتمدین شهرستانها و بخشها ، خبرنگاران و اهالی رسانه تشکر کنیم و خسته نباشید بگیم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت