پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اسفند 1399 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 94617

واکاوی یک استعفای غیرمنتظره/فشار کاری و مشکلات خانوادگی!/قدردانی دکتر یاری نسب از موحد و دانشگاه علوم پزشکی/مدیون پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) هستم

یاری‌نسب ضمن قدردانی از پرسنل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه بیان داشت: هیچ مشکلی با رئیس علوم پزشکی استان نداشتم آن‌ها با بنده همکاری ویژه‌ای داشتند؛ از کادر درمان تشکر و قدردانی می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم.

صدای جنوب :

«ابراهیم یاری‌نسب» رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت استعفای خود را تحویل مسئولان دانشگاه داد و با این استعفا موافقت شد و طی حکمی «محمد طاهر طیب‌زادگان» به‌عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت منصوب شد.

ابراهیم یاری‌نسب در گفت‌وگو با کبنا نیوز در خصوص استعفای خود بیان داشت: به دلیل مشکلات خانوادگی و فشار ناشی از کار استعفا دادم، چون فشار زیادی روی بنده بود و در این چندماه نتوانستم در کنار خانواده‌ام باشم و از آن‌ها حمایت کنم استعفا دادم؛ در بیمارستان و درمانگاه دولتی به مردم خدمت خواهم کرد.
یاری‌نسب ضمن قدردانی از پرسنل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه بیان داشت: هیچ مشکلی با رئیس علوم پزشکی استان نداشتم آن‌ها با بنده همکاری ویژه‌ای داشتند؛ از کادر درمان تشکر و قدردانی می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم؛ مخصوصا مدیون پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) هستم که در این مدت با من همیار و همراه بودند و به مردم خدمت کردند سپاسگزارشان هستم.
وی ادامه داد: هر جا هستم دعای خیر دارم و امیدوارم که مسئول جدید بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مشکلات پرستاران و پرسنل بیمارستان که شب و روز زحمت می‌کشند را بررسی و خدمت کنند.

وی در خصوص مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بیان داشت: مشکلات بیمارستان تنها کرونا است و این مشکل ایران و جهان هست. بیمارستان به‌لحاظ اعتبارات و تجهیزات پزشکی مشکل خاصی ندارد؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و شبکه بهداشت پیگیر مشکلات هستند و تا کنون کم‌کاری و یا بی‌توجهی به دهدشت نبوده است و مداوم از وزارت‌خانه پیگیر بیمارستان دهدشت هستند؛ خوشبختانه سی‌تی‌اسکن بیمارستان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود با رایزنی و زحمات رئیس علوم پزشکی امکانات بیمارستان تامین می‌شود و همچون سایر بیمارستان‌ها شیوه عادی را می‌گذراند.
یاری‌نسب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه استعفای به‌دلیل فشار سیاسیون بوده است، گفت: با هیچ گروه و حزبی مشکل سیاسی نداشتم؛ اما با طیف نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ تعامل داشتم و مشکل حادی نبود؛ هیچ‌کسی به بنده فشاری نیاورد و خواستار استعفای من نشدند. از «سید محمد موحد» نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه تشکر می‌کنم که در این مدت همیار بنده بودند و برای مشکلات بیمارستان رایزنی کردند، دستشان درد نکند امیدوارم بیشتر برای مردم ارائه خدمت کنند مسئول باشم یا نباشم در خدمتشان هستم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت